یک شهروند مراوه ای از شکایت خودش از ایران خودرو را به سایت راه اترک رساند.
به گزارش راه اترک، یک شهروند مراوه تپه ای در نامه ای که به سایت راه اترک ارسال کرده است از شرکت ایران خودرو شکایت کرده است.
وی در ابتدای نامه ی خود عنوان کرده که نمی دانم از ایران خودرو به کجا باید شکایت کرد.
متن نامه ی این شهروند مراوه ای به شرح زیر می باشد.
از ایران خودرو به کجا باید شکایت کرد . شماره ای که می دهند باز هم برمی گردد به شرکت ایران خودرو که مشخص است هیچوقت آنها خودشان را محکوم نمی کنند.
بنده حدود یک ماه و نیم قبل در نمایندگی ایران خودرو طرح دهه فجر ثبت نام کردم.
به من گفتند که ماشینتان یک ماه دیگه موعد تحویلش است. در موعد مشخص شده به نمایندگی جهت گرفتن خودرو مراجعه کردم . گفتند که ماشین شما تقریبا یکماهه دیگر تحویل داده خواهد شد.
چند روزی است که پیگیر هستم آیا در موعد دوم به من تحویل خواهند داد . پس از پیگیری های مکرر به گفتن که شاید به اون ور عید بیفتد؟!!
حالا من ماندم و ایران خودرو و خدای هر دومون .
نمی دونم به کی شکایت کنم به کی بگم هیچ کس پاسخگو نیست. فقط می گویند ماشین نداریم. و سی روز کاری حالا که از چهل روز کاری هم گذشته .
ایران خودروی عزیز موقع پاس کردن چک هم شما می گویید سی روز کاری ؟؟؟؟؟!!!! آیا برای پاس کردن چک های تضمینی که از مشتریان می گیرید باز هم ماه های کاری را در نظر می گیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سایت راه اترک منتظر پاسخ شرکت ایران خودرو در خصوص شکایت و اعتراض این شهروند می باشد.
انتهای پیام/جامی