IMG 20240505 145126 210

مصطفی مرآتی خادم حرم مطهر حضرت رضا علیه السلام از کرامت آقا در آستانه دهه کرامت  در حق خودش خبر داد.

به گزارش راه اترک ، با نزدیک شدن به دهه ی کرامت، با مصطفی مرآتی دربان کشیک ششم حرم مطهر رضوی تماس گرفتیم تا از خاطرات خود برای ما صحبت کنند.

ایشان در گفتگو با خبرنگار راه اترک گفت: امسال هفدهمین سال جشن های معنوی زیر سایه خورشید در دهه ی کرامت هست، ۱۳۰۰ نفر از خادمان حرم برای دهه ی کرامت تو سامانه ثبت نام کردند ، خادمان عزیزی که سرهنگ ، معلم ، سردار، دکتر ...هستند ،و از بین آنها فقط ۱۳۰ نفر انتخاب میشن و به استان ها اعزام میشن .

وی ادامه داد :من همیشه از معجزاتی که برای مردم رخ میده خبر میدم ،امروز می خوام از معجزاتی که برای خادمان حرم امام رئوف اتفاق میافته صحبت کنم.

IMG 20240506 221359 182

 من نقاره خانه آقا، هنگام نقاره غروب از آقا خواستم که آقا جان اگر صلاح می دونید شفاعت من رو به درگاه خداوند بکنید که امسال هم توی کاروان زیر سایه خورشید باشم ، خیلی دوست دارم که امسال هم خدمت مردم عزیز در استان ها باشم ، خلاصه به خود آقا سپردم و با امید این چند وقت منتظر بودم که آیا انتخاب میشم؟

ایشان بیان کردند: زنگ زدم مجموعه ی زیر سایه خورشید که وظیفه اعزام خادمان در دهه ی کرامت به استان ها رو دارند،با عزیزان صحبت کردم که آیا امسال ما هستیم یا نه؟

مرآتی اظهار کرد: مسول محترم مجموعه به بنده اطلاع دادند که به لطف خدا امسال هم این توفیق نصیب بنده شده که در محضر پرچم امام مهربان در یکی از استان های شمالی در خدمت مردم عزیز و دوست داشتنی شمال کشور خوبمان باشم و بنده بسیار خوشحالم از اینکه امسال هم اول به لطف  خدا و بعد لطف امام هشتم شامل حالم شده. تا همراه کاروان در خدمت گیلانی های غیور و مهربان باشم.

روح انگیز مرادیانی خبرنگار راه اترک