تیپ ISTJ

پستهای کلیدی اتحادیه اروپا در یک مهمانی غیر رسمی، تقسیم می شود.

به گزارش بخش سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی راه اترک، عملکرد اتحادیه اروپا از زمان شکل‌گیری به حدی بد و ضعیف بوده که خیلی از کشورهای این اتحادیه به فکر جدایی از اروپا افتاده اند ولی وضع تحریم‌های گسترده تنبیهی موجب تامل آنها شده است.

هرچند انگلیس از جمله کشورهایی بود که علی رغم تمامی تهدیدها، تصمیم خود را گرفت.

بده بستانهای سیاسی. رانت و رشوه گرفته‌ای اعضا به خصوص از کشورهای آسیایی و ... به شکلی بوده که در تازه ترین اقدام این اتحادیه. پستهای کلیدی در یک مهمانی غیررسمی مشخص شدند.

یورونیوز در این خصوص نوشت: عصر دوشنبه ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد) در بروکسل گرد هم می‌آیند، مقامات اروپایی در مورد اینکه چه کسانی را در مشاغل اصلی اتحادیه اروپا قرار دهند، به تبادل نظر خواهند پرداخت.

یورونیوز در خصوص علت غیررسمی بودن این نشست هم نوشت: 

مذاکرات برای تعیین پست‌های کلیدی در اتحادیه اروپا برای این است تا از این طریق حمایت گسترده همه طرف‌‌های سیاسی جلب شود!

اما یک کارشناس سیاسی علت ابن نشست غیر رسمی را علاوه بر بده بستان سیاسی، فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی برای شکل گیری نظام همراه با آنها برشمرد.

به عقیده این تحلیل گر سیاسی، این ندیران اتحادیه اروپا تنها در نقش یک تدارکاتچی هستند و بازیگران اصلی سیاست اتحادیه اروپا جریان‌های صهیونیستی و آمریکایی می باشند.

وی در ادامه اضافه کرد: این عملکرد اتحادیه اروپا به گونه ای است که تغییر رهبران اتحادیه نیز هیچ تغییر مهم سیاسی را در اروپا رقم نخواهد زد.

انتهاي خبر/رضا جامی 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید