برگزیدگان جشنواره حماسه حضور معرفی شدند.

 به گزارش بخش اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی راه اترک، آئین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای خبرنگار حماسه‌آفرین با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد، ۱۸۸ اثر به این جشنواره راه یافت و به تشخیص هیئت داوران ۳۵ اثر در بخش‌های مختلف جشنواره برگزیده شد، در بخش تیتر زهره رجبی از پایگاه خبری «گلستان ما» توانست رتبه اول را کسب کند، رتبه دوم به صورت مشترک به حسین دلیر از رسانه الوند و وحید حاج سعیدی از رسانه ندای کتول اختصاص پیدا کرد، رتبه سوم این بخش نیز به لیلا هاشمی از پایگاه خبری «گلستان ما» رسید.

هیئت داوران رتبه اول گزارش خبری را به لیلا هاشمی از پایگاه خبری «گلستان ما» اختصاص داد و رتبه دوم این بخش به سیدحسن حسینی نژاد رسید و پریسا مسعودی در این بخش از خبرگزاری فارس توانست به عنوان رتبه سوم انتخاب شود.

در بخش عکس رتبه سوم به محمد عطایی محمدی از خبرگزاری ایرنا رسید، رتبه دوم به علیا عسگری از خبرگزاری مهر تعلق گرفت و رتبه اول این بخش را علی دهقان از خبرگزاری فارس توانست کسب کند.

در بخش یادداشت حسین دلیر با کسب رتبه سوم از رسانه آبادان خبر تجلیل شد و رتبه دوم این بخش به علی قاسمعلی از خبرگزاری دانشجو تعلق گرفت و رتبه اول این بخش به محمدرضا بهرامی از پایگاه خبری «گلستان ما» اختصاص پیدا کرد.

هیئت داوران اثار مردمی در بخش موشن گرافی را پس از بررسی به سیدبهروز نیری به عنوان رتبه سوم اختصاص داد و هیچ اثری را در این بخش شایسته رتبه اول تشخیص ندادند.

در بخش کلیپ حسین اکاتی و امیرحسین تجری به صورت مشترک سوم شدند و رتبه دوم نیز به صورت مشترک به مونا محمدقاسمی و سیدرمضان حسینی رسید و از بین اثار مردمی عباس بهرامی نیز حائز رتبه اول شد.

در بخش مصاحبه نیز رتبه سوم به هادی صفدری از خبرگزاری ایسنا اختصاص پیدا کرد و فاطمه رائیجی با کسب رتبه دوم از خبرگزاری ایرنا معرفی شد و رتبه اول این بخش به محدثه حیدری از خبرگزاری ایرنا رسید.

در بخش کلیپ خاطره تیموری به عنوان اول، زهرا قزلسفلو نفر دوم و اعظم محبی نفر سوم شد.

انتهای خبر/ گلستان ما

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید