IMG 20240627 193824 756

بانوی فعال فرهنگی و رسانه ای گلستان در خصوص شرکت در انتخابات گفت: تحقق ایران قوی، مستلزم مشارکت حداکثری در انتخابات است.

 به گزارش بخش اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی راه اترک، فردا با مشارکت همه واجدین شرایط رای دادن، در انتخاباتی زودهنگام، مردم چهاردهمین رئیس جمهور خود را انتخاب خواهند کرد.

سمیه امیری، فعال فرهنگی اجتماعی و رسانه ای استان گلستان و همچنین مسئول ستاد مردمی نهضت پیشرفت بانوان استان گلستان در این خصوص مطلبی را برای سایت راه اترک، ارسال کرده است.

هرکس به ایران قوی و سرافراز علاقه مند است و هر کس معتقد به حمایت از نظام است در انتخابات شرکت کند .

امام خامنه ای ۵ تیر ۱۴۰۳ 

اینک ۴۰ روز پس از فقدان و تشییع میلیونی رئیس جمهور خوب _ محبوب _ مردمی _ کاری _ پرتلاش_ در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری هستیم انتخاباتی که تضمین کننده جمهوریت ، استقلال، و عزت میهن اسلامی است .مردم غیور ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، با حضور مومنانه و آگاهانه خود در انتخابات ، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده اند بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می آیند .

بی شک مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی وتسهیل راه های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل خواهد شد .

ان شاء الله با لطف الهی و همت والای ملت قهرمان ایران اسلامی مسیر شهید جمهور محترم و دیگر شهدای خدمت تداوم یافته و روز ۸ تیرماه ۱۴۰۳ سرافرازی فزونتر ملت ایران و درخشش بیش تر آرمان‌های انقلاب را به نظاره می نشینیم

.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید