170876833

جوان فعال و نخبه ایرانی گفت: دیگر مماشات بس هست، جواب صهیونیستها۱۰۰ موشک خیبرشکن هست.

 به گزارش بخش اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی راه اترک، خسروی، جوان نخبه ایرانی ساکن ایلام، در واکنش به شهادت سید مقاومت و سردار نیلفروشان و مردم مظلوم لبنان پیامی به شرح زیر نوشت.

در جنگ فعلی هر کدام از طرفین در میدان پشتیبان های دارند برای جبهه مقاومت هم که طبیعتا نگاه‌ها به سمت ایران است، تا آقای امیرعبدللهیان زنده بود هر روز هشدار می داد که اگر حملات اسرائیل به غزه تمام نشود جنگ به کل منطقه گسترش خواهد یافت و نمی‌توان اوضاع رو کنترل کرد که این موضع گیری ها تاثیر خوبی داشت طوری که خود آمریکایی‌ها هم از این قضیه و واکنش ایران واهمه داشتند.

از زمانی که دولت جدید مستقر شد در موضعگیری های متعدد و اوج آن در سازمان ملل در بیش‌از ۵ مصاحبه آقای عراقچی به صراحت اعلام کرد اسرائیل می‌خواهد ایران را به جنگ منطقه ای بکشاند و ما فریب نمیخوریم ..!!

این مواضع کوچکترین تردید اسرائیل و غربی ها را از بین برد و فهمیدن اگر خواستید سید حسن نصرالله (هنوز باور شهادت ایشان هم سخت است نمیتوان شهید بکار ببرم)را هم ترور کنید ایران قطعا واکنشی نخواهد داشت.

به شخصه فکر نمی کردم یکی مثل عراقچی با این همه سابقه دیپلماتیک از کو چکترین اصول درست اعلام مواضع هم عاجز باشد حداقل اگر این نیت را دولت داشت چرا آن را اعلام نماید!

این تز وارد نشدن در تله جنگ که یک .... مثل فلاحت پیشه، نماینده سابق اسلام آباد هم دائم در چند سال گذشته تکرار می کند.

الان لطمه جبران ناپذیر وارد کرده سوای بحث نفوذ و اطلاعات عجیب اسرائیل و شیوه جدید ترور ها نباید از خام بازی های دولت در چند روز گذشته غافل بود حتی شب بعد از ترور هم در حالیکه اسرائیل ترس از پاسخ ایران داشت رئیس جمهور اعلام کرد: مقرر شد تا فردا و مشخص شدن وضعیت صبر کنیم بعد تصمیم بگیریم!

یعنی آسوده بخوابید! خبری نیست .

الان هم ستون و نماد همیشه پیروز مقاومت فرو ریخته است داغ او که همیشه جمعبندی صحنه مقاومت پیروز را دنیا از زبان او می شنید آنهم در ابتدای یک نبرد و به همین سادگی فراتر از تصور و تحمل است.

فقط خدا می‌تواند کمک کند چون ترس زیادی به مردم نفوذ کرده است.

باید اعاده حیثیت کرد پاسخ کوتاه مدت داد مثلا ۱۰۰موشک خیبر شکن به سمت همان سنگر زیر زمینی نتانیاهو ولو ۵ تای آن به هدف برسد که نشان دهیم نمی ترسیم تا جبهه مقاومت روحیه بگیرد و فکری برای نفوذ و حتما هم سلاح هسته ای می‌خواهیم.

تعارف نداریم بعد از این حمله دیگر هیچ قانونی در دنیا وجود ندارد اگر تصمیم به ادامه مقاومت داریم ابزار بازدارندگی آن را هم میخواهیم.

انتهای خبر/رضا جامی 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید