آمریکا دستور ساخت ۱۰ نیروگاه اتمی دیگر را برای جبران بحران انرژی کشورش، صادر کرد.
به گزارش بخش بین الملل پایگاه خبری و تحلیلی راه اترک. آمریکا با دارا بودن ۹۳ نیروگاه اتمی، رکورد دار استفاده از انرژی هسته ای است.
این در حالی است که این کشور دارای چاههای عظیم نفتی هم می باشد.
به تازگی و در نتیجه بسته شدن تنگه هرمز در جنگ تحمیلی سوم علیه کشورمان توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی، جهان متوجه چالش سوخت و انرژی شد.
با توجه به این اتفاق، دولت ترامپ