tolab12

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه در دیدار با طلاب علوم دینی حوزه علمیه نورانی این شهرستان با تاکید بر نقش ویژه روحانیون در ترویج دین گفت:روحانيون همواره براي تحكيم مباني دین مقدس اسلام ، انقلاب اسلامي ، آرمانهاي امام راحل و شهدا تلاشهاي شبانه روزي را انجام داده اند.

 به گزارش راه اترک، حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه درنشست صمیمی با امام جماعت ، طلاب ، روحانیون و نماز گزاران اهل سنت مسجد نورانی مراوه تپه، گفت : مردم در زمینه عقاید و آموزه های دینی همواره طلاب و حوزویان را محرم خود دانسته و به آن ها مراجعه می‌کنند و این امر مسؤولیتی خطیر بر دوش جامعه روحانیت می گذارد، پس باید در جهت سوق دادن اندیشه و اعتقادات مردم به سوی اندیشه های ناب اسلام محمدی ( ص ) گام برداریم .

tolab12


حجت الاسلام امیر شاهی با بيان اينكه روحانيون و علماي ديني مهمترين نقش و رسالت را در ترويج و حفظ اسلام ناب محمدی ( ص) دارند ابراز نمود: روحانيون همواره براي تحكيم مباني دین مقدس اسلام ، انقلاب اسلامي ، آرمانهاي امام راحل و شهدا تلاشهاي شبانه روزي را انجام داده اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه اشاره ای به مسائل و حوادث منطقه و کشور های همسایه و حرکات ضد بشری و ضد دینی در برخی از کشورها و به نام اسلام و قرآن کرد و  اظهار داشت : متاسفانه در برخی از کشورهای اسلامی شاهد وقوع حوادث تلخ و نگران کننده‌ای به نام دفاع از دین مبین اسلام هستیم ،  باید همگان این مهم را مد نظر داشته باشیم که این افراد هیچ ارتباطی با اسلام ناب محمدی نداشته و ندارند.
ایشان در پایان با تاکید بر حفظ وحدت و همبستگی مسلمانان، یادآور شد : پیروی و تبعیت از ولی فقیه ( امام خامنه ای ) و ترویج آموزه‌های دینی در جامعه و به ویژه به نسل جوان راهگشای مشکلات و چراغ راه آنهاست.

انتهای پیام/ج