amishahy9dey1

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: آنچه در سال ۸۸ قلب ملت ایران را جریحه دار کرد سکوت برخی خواص و تشنگان قدرت بود.

 به گزارش راه اترک، حضرت حجت الاسلام امیرشاهی در نشست صمیمی با کارکنان کمیته امداد حضرت امام خمینی رحمه الله علیه مراوه تپه در خصوص حماسه 9 دی گفت: ملت ایران اسلامی بصورت خودجوش و به علت عشق و ارادتی که نسبت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و رهبری امام خامنه ای ( ولایت فقیه ) و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند ، در این روز به خیابان ها ریختند و اعتراض خود را نسبت به این هتک حرمت ها نشان دادند و دشمنان را مأیوس کردند.  اما آنچه در سال ۸۸ قلب ملت ایران را جریحه دار کرد سکوت برخی خواص و تشنگان قدرت بود.
حجت الاسلام امیر شاهی اظهار داشت : حماسه جاوید 9 دی سال 88 نشان دهنده این بود که مردم نسبت به حوادث و اتفاقاتی که در کشور میفتد آگاه بوده و اجازه نمی دهند یک مشت خائن و منافق بیایند و هر کاری که دلشان خواست بکنند . مردم حرکت انقلابی خود در 9 دی سال 88  و اعتراض نسبت به این هتک حرمت هایی در این روز اتفاق افتاد را وظیفه ی شرعی، دینی ، اجتماعی و انقلابی خود میدانند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه ادامه داد :  در روز 9 دی مردم ایران اسلامی همه آمده بودند تا به گرگ هایی که در لباس دوست در آمده و خود را خیرخواه این ملت و امت اسلامی معرفی می کردند، نشان دهند و ثابت کنند که تا آخرین قطره خونشان پای اهداف و آرمان ‌های این نظام و انقلاب اسلامی هستند و هرگز فریب فتنه‌ ها و حیله‌ های آن ‌ها را نمی‌ خورند.
ایشان در پایان تاکید کرد : اگر مردم بصیر ایران اسلامی با ولایت فقیه باشد از فتنه ها با موفقیت عبور خواهد کرد ،  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ما ولایت و هدایت های مدبرانه و داهیانه حضرت امام و رهبری معظم له را دیده ایم و نقش حضرت آقا در هدایت و نجات جامعه از فتنه ها اثبات شده است ، پس بر ماست تا بار دیگر میثاق دوباره با نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های حضرت امام ( ره ) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ( ولایت فقیه ) ببندیم ، امیر المومنین می فرماید « هر کس که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود » .

انتهای پیام/جامی