IMG 20240701 023915 285

روزنامه اصلاح طلب اطلاعات، دلایل استیضاح پزشکیان در زمان وزارتش را افشاء کرد.

 به گزارش بخش سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی راه اترک، مسعود پزشکیان که در سال جاری و بعد از شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از جبهه اصلاحات وارد گود انتخابات شد، در روز جمعه ۸ تیرماه، به همراه دکتر سعید جلیلی به مرحله دوم انتخابات رسید.

حالا قرار است در روز جمعه ۱۵ تیرماه، مردم دوباره به پای صندوق رای بروند و رئیس جمهور خود را برای مدت ۴ سال. انتخاب کنند.

پزشکیان در طول دوره خدمتش، سابقه چند دوره نماینده مجلس بودن و یک دوره وزارت و چند دوره هم نائب رئیس مجلس بودن را دارد.

وی در دوره وزارتش به علت ضعف در اجرا مورد استیضاح قرار گرفت.

روزنامه اطلاعات که مشی اصلاحاتی هم دارد در همان زمان اقدام به انتشار دلایل استیضاح وی پرداخت.

IMG 20240701 023915 285

این روزنامه به نقل از نمایندگان مطرح کننده استیضاح،  نارسایی در تعیین تعرفه های پزشکی، مسائل آموزشی، ناتوانی در بکارگیری نیروهای جوان رشته پزشکی و دریافت وجوهات خارج از ضابطه،سفرهای بی هدف خارجی، مشکلات اقتصادی آن وزارت خانه، ضعف در نظام مدیریت وزارت خانه و ... مورد استیضاح قرار دادند.

این استیضاح در دولت خاتمی و توسط نمایندگان مجلسی که اکثریت را اصلاح طلبان داشتند، انجام شد.

آیا انتخاب یک فرد که سفرهای بی هدف را در دوره وزارتش داشته. پولهایی را به ادعای استیضاح کنندگان بدون ضابطه دریافت کرده، ضعف مدیریتی داشته، نسبت به جذب و به کارگیری پزشکان جوان هیچ کاری نکرده و ناتوان بوده و .... حالا می شود، مدیریت یک کشور را به او سپرد؟

آیا مردم باید امیدوار باشند که شیوه مدیریتی ابن کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با شیوه مدیریتی ضعیف دوره وزارتش و نائب رئیس مجلس بودنش، کاملا فرق کرده ؟

اگرچه دی در صحبت‌های تبلیغاتی عنوان کرده که در بیشتر زمینه چون اطلاعی ندارد، کار را با کارشناسان خواهد سپرد!

آیا در صورت انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس جمهور، وی همه دولت را به دست کارشناسان خواهد سپرد و خود به سفرهای بی هدف خواهد پرداخت یا واقعا ایشان کاملا تغییر کرده و این پزشکیان کاندیدا شده زمین تا به آسمان با آن پزشکیان وزیر ضعیف، فرق می کند؟

آیا می شود، لا فرض احتمال تغییر، کشور را له او سپرد؟؟؟

انتهای خبر/رضا جامی 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید