Screenshot ۲۰۲۴۰۷۰۲ ۱۴۰۶۰۰ Chrome

پزشکیان در برنامه زنده تلویزیونی، برای رقیب شرط اعدام گذاشت.

 به گزارش بخش اجتماعی و سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی راه اترک، مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری بین دکتر پزشکیان و دکتر جلیلی، برگزار می شود. 

در این بین چالش بین خود دو کاندیداها و طرفداران هم به جای حساس رسیده است.

مسعود پزشکیان در رزومه خود، نمایندگی مجلس و وزارت بهداشت را البته با عملکرد ضعیف وزارت خانه که موجب استیضاح پزشکیان از سوی نمایندگان اصلاح طلب به خاطر ضعف مدیریت، دریافت پول‌های بدون ضابطه، سفرهای خارجی بدون هدف و ... دارد.

در برنامه تلویزیونی دو کاندیدا که رودرروی هم قرار گرفته بودند، مسعود پزشکیان که معتقد به عدم تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی می باشد، برای رقیب حکم اعدام را صادر کرد.

پزشکیان خطاب به جلیلی گفت: حاضر است کنار بکشد مشروط بر اینکه آقای جلیلی در صورت نتوانستن به تحقق رشد ۸ درصدی، اعدام شود.

استفاده از کلمه اعدام در ادبیات دکتر پزشکیان با عنوان یک کاندیدای انتخاب ریاست جمهوری از سوی کارشناسان، بسیار بعید اعلام شده و گفته شده: شخصی در قالب یک کاندیدای ریاست جمهوری نباید از این ادبیات که ادبیات خشن و بدون انعطاف می باشد، استفاده می کرد.

یک تحلیل گر مسائل سیاسی می گوید: استفاده از ادبیات اعدام توسط فردی که رای بالایی را هم در دور اول به دست آورده، موجب ریزش آرای او خواهد شد.

واکنش سعید جلیلی به بیان جدی پزشکیان، فقط یک لبخند بود.

انتهای خبر/رضا جامی 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید