IMG 20241009 205118 765

فرمانده انتظامی شهرستان کلاله در جمع خادمیاران رضوی گفت: وجود مافیا در آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است.

 به گزارش بخش اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی راه اترک، خادمیاران رضوی شهرستان کلاله در هفته نیروی انتظامی ، جهت عرض تشکر وخداقوت وتبریک هفته نیروی انتظامی به دیدار فرمانده انتظامی رفتند.

با حضور خادمیاران رضوی خواهر و برادر و کارکنان نیروی انتظامی مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در اداره انتظامی کلاله برگزار گردید.

IMG 20241009 205125 505IMG 20241009 205125 505IMG 20241009 205125 505

در این دیدار که با قرائت قرآن و صلوات خاصه امام رضا(ع) همراه بود، پارسا مسئول خادمیاران رضوی شهرستان با تشکر از زحمات نیروی انتظامی در بحث برقراری امنیت درشهرستان از زحمات این عزیزان تشکر نموده ویاد وخاطره شهدای نیروی انتظامی شهرستان را گرامی داشت.

 سرهنگ هاشمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با تشکر از حضور خادمیاران گفت:دشمن همیشه سعی در حذف وترور فرماندهان و بزرگ مردان ما در تمام عرصه ها داشته ولی نظام اسلامی با خون شهدا قدرت بیشتری پیدا میکند.

سرهنگ هاشمی در مورد اقتدار رهبری در برابر دشمن اظهار داشت:دشمن حتی از آوردن نام رهبر واهمه دارد وحضور رهبری در نماز جمعه نصر نشان از اقتدار داشته و این حضور پیام عظیمی به دنیا مخابره نمود.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: افتخار میکنیم که در این لباس وسمت سرباز ولایت هستیم.

سرهنگ هاشمی اظهار داشت، ،به لحاظ فرهنگی آسیب های اجتماعی فراوانی در سطح شهر وجود دارد که نیاز به کمک تمام نیروهای مردمی و فرهنگی وخادمیاران به عنوان نشر دهنده آیین وکرامات رضوی و جهت رفع این آسیب ها وجود دارد.

سرهنگ هاشمی وجود مافیا در امور آموزشی،اقتصادی وعرصه های دیگر در کشورو خلائ کاری دربعضی از ارگانها را عامل ایجاد خیلی از آسیبهای اجتماعی ومشکلات دانسته و یکی از راههای مبارزه با دشمن در عرصه فرهنگی را تولید محتواهای فرهنگی درباره مضامین دینی و اسلامی با رویکرد سبک نوین و جدید برای جوانان ونوجوانان دانست.

سرهنگ هاشمی در انتهای صحبت خود بیان کرد: امنیت موضوعی اتفاقی نیست و حاصل ۱۳۰۰۰ شهیدی است که فراجا نثار انقلاب کرده است.

درانتهای مراسم هدیه ای متبرک از طرف کانون خادمیاران رضوی کلاله به سرهنگ هاشمی تقدیم شد

انتهای خبر:/فاطمه صادقی، خبرنگار افتخاری راه اترک 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید