fotbalkasif1

از زمان رو شدن فساد در باشگاههای فوتبال انگلیس، بسیاری از خانواده ها از فرستادن فرزندان پسرشان به این آموزشگاه و باشگاهها خودداری می کنند.

به گزارش راه اترک، از زمان رو شدن فساد در باشگاههای فوتبال انگلیس، بسیاری از خانواده ها از فرستادن فرزندان پسرشان به این آموزشگاه و باشگاهها خودداری می کنند.
بنگاه خبرپراکنی بی بی سی در همین خصوص نوشته است: به گفته پلیس بریتانیا شمار قربانیان آزار جنسی کودکان در فوتبال باشگاهی این کشور به 350 نفر رسیده است.

bbcfotbal1111
بسیاری از مربیان فوتبال ، بدنسازان ، کاپیتانها و اسپانسرهای باشگاههای بزرگ انگلیس، به بهانه ایجاد تیمهای نوجوانان باشگاه خود، اقدام به جذب نوجوانان کرده و در این بین به بسیاری از
نوجوانان جذب کرده به بهانه ی استخدام، عضو اصلی تیم شدن ، عضو تیم بزرگسالان شدن و ... اقدام به تجاوز جنسی به آنان می کنند.
لازم به ذکر است برخی از باشگاههای فوتبال علاوه بر تیم نوجوانان پسر، تیم نوجوانان دختر باشگاه خود را نیز ایجاد کرده اند و این آزارهای جنسی را برای اعضای تیم نوجوانان دختر هم انجام می دهند.
حال چرا نهادهای بازرسی و نظارت فوتبال جهانی به این امور نپرداخته و آن را مورد بررسی قرار نمی دهند ، باید ایراد کار را در جایی دیگری دید.
به نظر شما چرا نهادهای جهانی ورزش در جهان به این امر نمی پردازند؟ نظرات خود را برایمان ارسال نمایید.
انتهای پیام/جامی