9deymaofahangi1

ریاست دانشگاه فرهنگیان دستور کندن بنر 9 دی را تکذیب کرد.

به گزارش راه اترک، چند روزی است که خبری در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شده که حکایت از دستور سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گلستان بر کندن بنر روز حماسی 9 دیماه در دانشگاه فرهنگیان گنبد می دهد.

این خبر با واکنشهای مختلفی در سراسر استان مواجه شد و بسیاری از شخصیتهای استان نسبت به این اقدام واکنش نشان دادند.

اما سرپرست دانشگاه طی نامه ای به سایت کلاس بیست، اصل این خبر را تکذیب کرده و برای آنها جوابیه ای منتشر می نماید.(برای خواندن این جوابیه بر روی جوابیه دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید.)

در این جوابیه آمده است که : ضمن تکذیب آن( خبر منتشر شده در سایت کلاس بیست)، اصحاب رسانه، بویژه  پایگاه اطلاع رسانی کلاس بیست را به استفاده از اخبار صحیح و مستند که در وبسایت رسمی دانشگاه

فرهنگیان استان گلستان که یگانه مرجع رسمی انتشار اخبار این مدیریت می باشد دعوت می نماید.

در ادامه این جوابیه آمده است که : بر اساس روال معمول در طول یک نیمسال تحصیلی سرپرست استان به همراه مسئولین در نشست صمیمی با دانشجویان شرکت می نمایند. در این نشست برای اینکه دانشجویان آزادانه

حرف بزنند و انتقاد بکنند، بدون حضور مسئولین پردیس و واحد دانشگاهی برگزار می شود. یکی از دانشجویان بدون هماهنگی قبلی و مجوز، قصد فیلم برداری، مجری گری و ضبط برنامه را داشت که دکتر مسعودی

گفتند: این برنامه به جهت آزادانه حرف زدن دانشجویان به فیلمبرداری نیازی ندارد و تریبون را به تک تک دانشجویان دادند و جلسه با بهترین کیفیت به اتمام رسید.

حال سوال این جا پیش می آید که وقتی دانشگاه منبع اصل اخبارش را وبسایت خود معرفی می کند، در حالی که اخبار این سایت هیچ اشاره ای به نشست ادعایی دانشگاه نکرده و آخرین خبر منتشر شده ی این سایت مربوط به انتخاباتی است که در 26 آذرماه روی داده و 6 روز پیش منتشر شده است.

9deymaofahangi2

 

 

9deymaofahangi3

نکته ی بعدی این است که چرا در جوابیه چیزی در خصوص بنر 9 دی توضیح نداده اند و ادعای رسانه ی کلاس بیست را تکذیب نکردند.

به عنوان یک دانشجو که به دنبال کسب حقیقت است، از ریاست محترم دانشگاه فرهنگیان می خواهیم که در خصوص اصل خبر کندن یا نکندن بنر 9 هم پاسخ دهند و حقیقت مطلب را بیان بفرمایند.

ر.ج، دانشجوی یکی از دانشگاههای استان گلستان