hashmian1

رئیس کل دادگستری استان گلستان در مراوه تپه: امسال استان گلستان در زمینه حل و فصل دعاوی و همچنین استفاده از سیستم cms با تلاش همه کارکنان دادگستری در استان، رتبه اول را در کل کشور به دست آورد.

 به گزارش راه اترک، دکتر هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان به همراه تعدادی از معاونین خود از دادگستری شهرستان مراوه تپه دیدار نمود.

hashmian2

 

hashmian3


وی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان دادگستری شهرستان مراوه تپه بر تلاش کارکنان بر تسریع رسیدگی به پرونده ها به خصوص پرونده های مسن تاکید کرد.
رئیس کل دادگستری استان گلستان در ادامه برنامه سفر خود به مراوه تپه با حاج آخوند غراوی فر، امام جمعه شهر مراوه تپه هم دیدار نمود.

hashmian1


وی در دیدار با امام جمعه مراوه تپه گفت:علما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیبهای اجتماعی نقش مهم و اساسی دارند و  لازم است نتیجه ی رفتارهای مردم در خصوص اعمالی مانند طلاق، برای مردم بیان شود.
حاج آخوند غراوی فر نیز ضمن خرسندی از حضور رئیس دادگستری استان گلستان در مراوه تپه ، آمادگی خود را برای تبیین احکام شرعی برای مردم اعلام نمود.
هاشمیان در خصوص دادگستری استان گلستان و حل و فصل دعاوی در دادگاههای استان گفت: امسال استان گلستان در زمینه حل و فصل دعاوی و همچنین استفاده از سیستم cms با تلاش همه کارکنان دادگستری در استان، رتبه اول را در کل کشور به دست آورد.
ریاست کل دادگستری استان و هیات همراه  همچنین از اداره شورای حل اختلاف مراوه تپه نیز بازدید نمودند.

اسماعیل تاجی قره جه، فرماندار شهرستان مراوه تپه هم که در این دیدار حضور داشت از رسیدگی به پرونده ها واحقاق حق مردم در دادگستری شهرستان مراوه تپه، ابراز رضایت کرد.


 

لازم به توضیح است : سیستم cms سیستمی است یک پارچه که به سازمان زندان ها واداره ثبت اسناد واحوال به صورت آنلاین متصل است ودر جهت مدیریت پرونده وتسریع دررسیدگی مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از نرم‌افزار cms (سیستم مدیریت پرونده) می‌توان پرونده‌ها را به صورت زنجیره‌ای رصد کرد و از بستر این نرم‌افزار است که نرم‌افزارهای دیگری مانند ثنا(ثبت نام الکترونیکی ابلاغ ) و سجل قضایی تشکیل شده‌اند.