shdaneshamuz1

یک عضو خانواده شهید در کلاله در خصوص بنر شهدای دانش آموز گفت:اگر واقعا مسئولین اداره آموزش و پرورش وقت ندارند و نمی توانند بنر شهدا را درست کنند، اطلاعیه ای بزنند و این موضوع را اعلام کنند.

به گزارش راه اترک، چند هفته است که نیمی از بنر مربوط به شهدای فرهنگی و دانش آموز درمحوطه مدیریت آموزش و پرورش کلاله کنده شده و علی رغم در چشم بودن این بنر برای همه، متاسفانه نه این بنر ترمیم شده و نه فکری برای آن شده است.

یکی از اعضای خانواده شهید در نامه ای به سایت اترک در این خصوص چنین نوشته است:

به عنوان یک خانواده شهید تقاضا دارم اگر واقعا مسئولین اداره آموزش و پرورش وقت ندارند و نمی توانند بنر شهدا را درست کنند، اطلاعیه ای بزنند و این موضوع را اعلام کنند تا بلکه خود ما خانواده شهدا دست به کار شویم.

shdaneshamuz1

چندین هفته است که این بنر شهدا را به همین شکل می بینم و تنها خون دل می خورم، می دانم که کارکنان اداره آموزش و پرورش سخت کار می کنند تا امورات تربیت و آموزش فرزندان ما را درست کنند ولی باور کنید زنده نگه داشتن یاد شهدا هم کمتر از شهادت نیست و این را مقام معظم رهبری فرموده اند.

از صمیم دل می گویم: اگر واقعا مسئولین اداره وقت ندارند، به خود خانواده شهدا یا بچه های مذهبی شهرستان بگویند، تا آنها کارهای مربوط به اصلاح این بنر را انجام دهند.

عکس این بنر را هم برای این سایت فرستادم که مربوط به چندین هفته ی پیش است.

از طرف یکی از اعضای خانواده شهدا