dadmanabe1

مدیر کل منابع طبیعی استان در مراوه تپه با رئیس دادگستری مراوه تپه دیدار نمود.

به گزارش راه اترک، ابوطالب قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان در دیدار با رئیس دادگستری مراوه تپه در خصوص مسائل مرتبط اداری صحبت نمودند.

اختلافات مرزی منابع طبیعی با کشاورزان، عشایر، حفظ منابع طبیعی ، ورود و خروج دام به منطقه، ورود و خروج عشایر به منطقه و ... از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

حجت الاسلام اسعدی ، رئیس دادگستری مراوه تپه در خصوص مصوبات این دیدار گفت: درجلسه بامنابع طبیعی برحمایت وحفاظت ازمنابع طبیعی ومراتع ملی تاکید شد.

رئیس دادگستری مراوه تپه ادامه داد: همچنین در ادامه ، مشکلات عشایر نیز بررسی گردید ومقرر شد درمواردی که ضرورت دارد عشایر از موعد مقرر زودتربه منطقه بیایند و یا دیرترکوچ نمایند، با امور عشایری ومسئولین مربوطه در استان های مبدا ومقصد هماهنگی به عمل آید تا عشایر  درزمان کوچ بامشکلی مواجه نشوند.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه ، برای اینکه عرصه های منابع طبیعی بهتر حفظ شود، بر اجرای طرح تنسیق  مرتع تاکید شد که همکاری واستقبال عشایررا می طلبد.

اسعدی در خصوص طرح تنسیق گفت: تنسیق اراضی، مرتعی است که به عشایر واگذار می شود تاخودشان ازان حمایت وحفاظت وبهره برداری کنند.

در این دیدار، اسماعیل تاجی، فرماندار مراوه تپه و همچنین رئیس منابع طبیعی شهرستان هم حضور داشتند.

مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/جامی