tabkomite1

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در مراسم نماز و تشیع پیکر این بزرگوار نشان دادند کسی که پیرو خط ولایت و رهبری باشد مردم اینگونه از او تجلیل و قدردانی می کنند.

به گزارش راه اترک، کمیته امداد حضرت امام خمینی رحمه الله علیه هم مراسم ختمی برای بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار نمود.

در این مراسم ، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی سخنرانی نمود.

امیرشاهی در سخنان خود گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و انقلاب و رهبری بود که پس از عمری مجاهدت، دعوت حق را لبیک و دارفانی را وداع گفت ، ایشان همانطور که خودشان در یکی از سخنرانی های خود گفته بود ، سربازی از سربازان اسلام و انقلاب و نظام اسلامی بود و عمر شریف خود را در حالی گذراند که با قدرت برای حضور انقلاب و نظام اسلامی در عرصه جهانی تلاش می کرد .

وی در ادامه گفت: ایشان در اوایل انقلاب مانند دیگر انقلابیون زحمات و شکنجه های زیادی را متحمل شد ، ماموریت خود را در دفاع از انقلاب و حراست از آینده ایران اسلامی به بهترین نحو برآورده ساخت و در راه دفاع از انقلاب اسلامی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ( مد ظلله العالی ) تا مرز شهادت پیش رفتند، مهم ترین ویژگی او این بود که یک انقلابی، با تمام ویژگی های انقلابی بود. 

حجت الاسلام امیرشاهی گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در مراسم نماز و تشیع پیکر این بزرگوار نشان دادند کسی که پیرو خط ولایت و رهبری باشد مردم اینگونه از او تجلیل و قدردانی میکنند ، مردم بواسطه زحمات و خدمات فراوانی که برای انقلاب اسلامی کشیدند و تابع امر رهبری بودند از ایشان قدردانی نمودند .

انتهای پیام/جامی