goftrman112

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه در خصوص برنامه داشتن در اوغات فراغت گفت: . اگر افراد برنامه‌ای مشخص برای گذراندن مفید اوقات فراغت خود نداشته باشند این بی‌برنامگی سایر جنبه‌های زندگی را به طور چشمگیری تحت شعاع خود قرار می‌دهد و فساد‌انگیز است.

به گزارش راه اترک، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی در جمع دانش آموزان هسته های فرهنگی که در یک اردوی 1 روزه به شیرآباد آمده بودند، گفت: اوقات فراغت بخش مهمی از زندگی انسانها را تشکیل می‌دهد. اگر افراد برنامه‌ای مشخص برای گذراندن مفید اوقات فراغت خود نداشته باشند این بی‌برنامگی سایر جنبه‌های زندگی را به طور چشمگیری تحت شعاع خود قرار می‌دهد و فساد‌انگیز است.
حجت الاسلام امیر شاهی اظهار داشت : در این اردو یکروزه که با حضور معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان ، رابط و مربی طرح برگزار شد، بیش از 25 نفر از اعضای فعال و نمونه کلاس هسته فرهنگی جوان خواهران روستای پالیزان بخش قازانقایه شهرستان مراوه تپه شرکت داشتند که از برنامه های فرهنگی، تفریحی، اجرای مسابقه، اقامه نماز جماعت، جلسه پرسش و پاسخ و.... بهره بردند.
در ادامه این برنامه تفریحی و فرهنگی ، حجت الاسلام سایری معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان طی یک گفتمان دینی در خصوص آسیب ها و تهدید فضازی مجازی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت : استفاده خارج از حد متعارف از اینترنت، به وابستگی شدید روانی و فکری می انجامد. با ورود اینترنت و رایانه به درون خانواده ها ، بین والدین، معلمان، مربیان ودانش آموزان(فرزندان)جدایی فکری وعاطفی، رخ می دهد.نتیجه تحقیقات نشان می دهدکه درصد بالایی از نوجوانان و جوانان از اینترنت برای فعالیت های بیهوده ای نظیر: دوست یابی،بازی وصحبت بایکدیگر استفاده می کنند.
معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود : بی اطلاعی خانواده ها ازاین موضوع، خطرهایی را به آنان تحمیل می کند.از سوی دیگر ،ازجمله چالش های اساسی گسترش فناوری ارتباطات درجهان،مخصوصأ درکشورهای درحال توسعه ، آسیب های فرهنگی واجتماعی است.
ایشان در پایان تاکید کرد : راهکار ضروری و امکان پذیر در عصر جدید، ترک و طرد رسانه ها نیست. حذف رسانه ها امری ناممکن است باید فضای مجازی را در بخشی از زندگی خود محصور سازیم تا نتواند زندگی واقعی و نیازهای حقیقی ما را تحت تاثیر قرار دهد برای انسان ها بحران آفرین باشد .

لازم به ذکر است که این اردوها در قالب اردوهای هسته های فرهنگی وابسته به تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

انتهای پیام/جامی