اخطارهای تماسی مخابرات برای مردم دردسر ساز شده است.
به گزارش راه اترک، بعد از اخطار قطع تلفن به خاطر بدهی که مشخص شد بسیاری از اخطارها به خاطر مبالغ بسیار کم بوده است، این بار مخابرات اقدام به تماس برای اعلام قطع تلفن برای گرفتن یک شماره شد.
علی یکی از شهروندان شرق گلستان به خبرنگار راه اترک گفت: تلفن خانه به صدا درآمد و وقتی تلفن خانه را برداشتیم، متوجه شدیم که تماس گیرنده، رباط مربوط به شرکت مخابرات است.
وی ادامه داد: پیام ضبط شده این ربات به ما گفت: باید ظرف مدت زمان مشخص با مدارک شناسایی صاحب خط به شرکت مخابرات مراجعه کنیم وگرنه خط تلفن ما قطع خواهد شد.
علی گفت: نمی دانستم مشکل چیست؟ من تمام قبضهایم را به موقع پرداخت کرده بودم و علت این اخطار را نمی دانستم.
وی ادامه داد: وقتی به شرکت مخابرات رفتم، کارشناس شرکت علت آن اخطار را گرفتن یک کد ملی اعلام کرد و بعد از گرفتن کد ملی رو به ما کرد و گفت: کار تمام شد.
چرا شرکت مخابرات برای گرفتن یک کد ملی از این شیوه تهدید آمیز استفاده می کند؟
سایت راه اترک منتظر پاسخ شرکت مخابرات می ماند.
انتهای پیام/جامی