سیفی

توسط مدیران شرق گلستان، کارهای عمرانی روستاها در روز تعطیلی شهادت رئیس جمهور جهادی، تعطیل نشد.

 به گزارش بخش اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی راه اترک، فردا روز وداع آخر با رئیس جمهور مردمی دولت سیزدهم است.

رئیس جمهوری که مردم او را به مرد همیشه در میدان و کسی که خستگی را هم خسته کرده بود، شناختند.

او دولتی را مدیریت کرد که بیشتر ارکانش هم با روحیه جهادی بر سر کار آمدند و در این بین اگر کسی این روحیه را نداشت از ادامه مسیر باز می ماند و مدیری جهادی جای او را می گرفت.

امروز چهارشنبه همزمان با مراسم تشییع شهدای خدمت در تهران، این روز توسط دولت هم تعطیل شد، اما مدیران جهادی شهرستان مرزی مراوه تپه به نا به نگاهی که دولت جهادی آنها را تربیت کرده بود، خدمت به مردم را اولویت کاری خود دانسته و امروز را در کنار مردم ماندند تا فعالیتهای عمرانی دولت کار  عقب نماند و خدمت به مردم انجام شود.

امان محمد باشقره، فرماندار شهرستان مراوه تپه به همراه سیفی، معاون سیاسی، بخشداران گلیداغ و بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعداز شرکت در مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور محبوب، به پروژه آسفالت روستای کچیک از توابع بخش گلیداغ رفتند و در جریان عملکرد آسفالت کردن معابر قرار گرفتند.

امام جماعت روستای کچیک بعد از خواندن نماز ضمن تسلیت از دست دادن چنین رئیس جمهور مردمی، خطاب به مسئولین شهرستان ضمن اشاره به حدیث نبوی گفت: خدمت به مردم باعث خشنودی خدا و نزدیکی قلوب مردم به هم می شود.

باشقره، فرماندار هم ضمن برشمردن خدمات شهید دکتر رئیسی، گفت: ارائه خدمات به مردم تعطیلی نمی‌شناسد و باید طبق خواسته های رئیس جمهور شهید، شبانه روزی به محرومین خدمات رسانی کرد .

وی ادامه داد: در پایان سفر رئیس جمهور شهید به شهرستان مرزی مراوه تپه اعتبار چندین طرح شامل: کوچ ۶ روستای سدچایلی بعد از ۱۸ سال بلاتکلیفی، اعتبارات لازم به آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، ورزش و جوانان، آب و فاضلاب و ... اختصاص یافت و امروز بیشتر این پروژه ها در حال انجام است که این همه به خاطر جدید خود رئیس جمهور شهید بود.

شهرستان مراوه تپه در استان گلستان واقع شده است.

انتهای خبر/نورعلی قرناسی، خبرنگار افتخاری راه اترک

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید