مدیر فرودگاه شهدای کلاله از ساخت آموزشگاه خلبانی در این شهرستان خبر داد. 

 به گزارش بخش اقتصادی پایگاه خبری و تحلیلی راه اترک، فرودگاه شهدا(قدس) کلاله، اولین فرودگاه ساخته شده در استان گلستان است که قدمت ساخت آن با فرودگاه کرمانشاه و چند فرودگاه دیگر کشور، همزمان بوده ولی به خاطر عدم تکمیل ساخت آن به خصوص عدم ساخت چایگاه سوخت، همواره با رکود مواجه بوده است.

مهندس جمشیدی، مدیر فرودگاه شهدای کلاله در خصوص آخرین وضعیت ساخت جایگاه سوخت این فرودگاه به خبرنگار راه اترک گفت: نماینده محترم منطقه پیگیر وظایف ناتمام شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه تا این لحظه این شرکت وظایف خود را در قالب مصوبات سفر انجام نداده است، جهت استحضار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران کلیه وظایف محوله خود را مطابق مصوبات سفر انجام داده و قدرالسهم خود را که 250 میلیارد ریال است را در مهرماه 1402 مطابق تفاهمنامه ها به حساب شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران واریز نموده است.

جمشیدی در خصوص پروژه هایی که در لین فرودگاه در حال انجام است، گفت: مجموعه آموزش چتر بازی و ورزشهای هوایی در حال ساخت است و امیدواریم تا دهه فجر بصورت کامل راه اندازی و بهره برداری گردد.

مدیر فرودگاه کلاله اضافه کرد: آموزشگاه خلبانی از نظر ما بلامانع می باشد و متقاضی، به دنبال مجوزهای قانونی خود از سازمان هواپیمایی کشوری می باشد.

فرودگاه کلاله در شرق گلستان قرار دارد.

انتهای خبر/رضا جامی 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید