نیاز استان به مرکز سوم 118 محسوس است.
به گزارش اترک : خبرگزاری جمهوری اسلامی در گزارشی اجتماعی به انتقادهای مردم از وضعیت پاسخگویی مراکز 118 استان گلستان پرداخته است.
استان گلستان دارای دو مرکز پاسخگویی در شهرهای گرگان و گنبد می باشد.
با توجه به تعداد خطوط تلفن همراه و مشترکین استان که بالغ بر 582215 مشترک می باشد ،به نظر می رسد که استان نیاز به داشتن مرکزی دیگر برای پاسخگویی به نیازهای مردمی دارد.
معاون شبکه ی شرکت مخابرات استان در گفتگو با ایرنا در خصوص فعالیت کارمندان این دو مرکز گفته است : در هر کدام از این مجموعه ها (گرگان و گنبد) نیروهایی در سه شیفت صبح، عصر و شب و بسته به بار ترافیکی که معمولا صبح ها بخاطر فعالیت دستگاه های اداری، مدارس و مشاغل آزاد، بیشتر است، فعالیت می کنند.