polmilad

پدر قهرمان ووشوی جهان در زیر آوار پروژه ساخت پل میلاد کلاله، جان باخت.

به گزارش راه اترک، رجبعلی ولیزاده، پدر حسین، ولی زاده، نوجوان کلاله‌ای و دارنده مدال طلای مسابقات ووشوی جهان، روز گذشته در حادثه ی پروژه ساخت پل میلاد، جان خود را از دست داد.

مرحوم ولیزاده در حال کندن محل شمع زنی پل در حال فعالیت بوده که متاسفانه آوار اطراف محل فعالیت بر روی او می ریزد و علی رغم تلاش نیروهای امدادی، وی جان خود را از دست می دهد.

مرحوم ولیزاده 6 فرزند دارد که حسن و حسین ولیزاده، دوقولوهای ووشوکار گلستانی، دو تن از فرزندان این کارگر پروژه عمرانی می باشند.

فرهاد شیبک، فرماندار کلاله در خصوص حادثه روی داده به خبرنگار گلستان ما گفت: با توجه به اینکه پروژه احداث لاین دوم پل میلاد کلاله آغاز شده است؛ برای استقرار پایه‌های پل نیاز به شمع‌کوبی است.

فرهاد شیبک افزود: برای شمع‌کوبی با تجهیزات و ماشین‌آلات، باید یک لاین از پل موجود، توسط ماشین‌آلات بسته می‌شود؛ لذا برای جلوگیری از این معضل، تصمیم بر آن شد که توسط عامل انسانی گودال‌های پایه‌های پل حفر شود.

فرماندار کلاله ادامه داد: متاسفانه در جریان حفر چاه، ریزش دیواره گودال باعث فوت کارگر شرکت پیمانکار پروژه شد.

وی تاکید کرد: برای احقاق حقوق خانواده این عزیز از دست رفته با پیگیری از پیمانکار، پیمانکار از اینکه شرکت و عوامل انسانی آن در این پروژه بیمه هستند خبر داد و از بازرسان اداره کار خواسته شد تا بررسی‌های دقیقی در این راستا، انجام دهند.

انتهای خبر/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید