در غرب، ترور و بد بودن آن فقط برای مسلمانان قابلیت محکومیت دارد.

 به گزارش پایگاه خبری راه اترک، وقتی به تاریخچه ایجاد سازمان ملل و شاخه های آن نگاهی حتی سرسری بیاندازید متوجه خواهید شد که ایجاد این سازمان یا هر نوع سازمان دیگری که نام بین المللی را بر دوش خود یدک می کشد، تنها بازیچه ای برای فریب مردم جهان و در راستای سیاستهای غرب است.

سالهاست که غرب به سرکردگی آمریکا هر نوع جنایتی را در جهان مرتکب می شوند و این جنایتها در قالب مبارزه با تروریسم تعریف می شود! اما اگر کشوری از خود قصد دفاع داشته باشد، آن کشور مروج تروریسم و ترور خواهد بود.

سالیانه دولت آمریکا و حتی بیشتر کشورهای اروپایی، بودجه رسمی برای عملیاتهای خرابکارانه در کشورهای مختلف جهان منجمله جمهوری اسلامی ایران تصویب می کند ولی علی رغم آگاهی سازمانهای بین المللی ازین موضوع، هیچ حرفی یا تذکری به غرب و آمریکا داده نمی شود؟
آیا این سیاست دوگانه قرار نیست در جایی خاتمه بیابد؟

در موضوع شهادت حاج قاسم، ترامپ رسما از واژه ترور این شهید بزرگوار نام برد و بعد از عملیات بیانیه دادند که آنها حاج قاسم و دوستانش را ترور کردند؟!!!
رژیم صهیونیستی بارها و بارها اعلام کرده که هر کسی را در هر مقامی و در هر جایی که بداند با این رژیم مشکل دارد، ترور خواهد کرد و از این قبیل ترور دانشمندان متعدد کشورمان هستند.

به تازگی یورونیوز اعلام کرده که رژیم صهیونیستی اعلام کرده که طرح ترور رهبران حماس را در هر جایی از عالم در دستور گذاشته و آن را عملی خواهد کرد.

آیا این اعلام رسمی ترور کردن مردم در سراسر جهان، ترور نیست؟ و مصداق تروریسم نمی باشد؟
فرق اعلام رسمی ترور و انجام ترور توسط غرب و صهیونیستها با بقیه کشتنها در سراسر دنیا، چیست؟
انتهای خبر/رضا جامی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید