karatehدر زمانی که دشمنان کوردل دست به اهانت و هتک حرمت پیامبر (ص) می‌زنند یکی از بزرگ‌ترین استاد کاراته جهان دین اسلام را به عنوان دین برتر انتخاب می‌کند و مسلمان می‌شود

 

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: استاد «واتانابه سن‌سی» رئیس سبک گوجوریو و اتانابه در جهان با انتخاب نام «محمد» در رشت مسلمان شد.

به گزارش اترک حجت‌الاسلام محمد حسن‌خواه امروز در گفت‌وگو با فارس از اسلام آوردن بزرگ‌ترین استاد کاراته جهان در رشت خبر داد و اظهار کرد: استاد «واتانابه سن‌سی» با حضور در کمیسیون فرهنگی‌اجتماعی شورای اسلامی این شهر شهادتین گفت و مسلمان شد.
وی که خود شهادتین را برای استاد بزرگ کاراته جهان خوانده بود، افزود: استاد واتانابه پس استماع تلاوت آیات قرآن و ذکر شهادتین به صورت رسمی به دین مبین اسلام مشرف شد و نام «محمد» را برای خود برگزید.
این عضو روحانی شورای اسلامی شهر رشت دلیل پذیرش دین اسلام توسط استاد واتانابه را مشاهده زندگی اسلامی و تمایل قلبی وی ذکر کرد.
وی اسلام آوردن استاد بزرگ کاراته جهان را یک اتفاق بسیار خوب دانست و تصریح کرد: در زمانی که دشمنان کوردل دست به اهانت و هتک حرمت پیامبر (ص) می‌زنند یکی از بزرگ‌ترین استاد کاراته جهان دین اسلام را به عنوان دین برتر انتخاب می‌کند و مسلمان می‌شود و این امر نشان می‌دهد که تمام تلاش دشمنان در این راستا بیهوده است و مهر اسلام هرگز از دل‌های مسلمانان بیرون نمی‌رود و هر روز بر تعداد مسلمانان اضافه می‌شود.
حسن‌خواه دین اسلام را تنها دینی دانست که توانسته است بهترین پاسخ را به بشر دهد.