pulgandom1

نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی تاخیر در پرداخت های مطالبات کشاورزان باعث بروز مشکلات خانوادگی شده است.

به گزارش راه اترک به نقل از کلاله خبر، شهرام غراوی در سخنرانی روز گذشته خود در شورای اداری متمرکز چهار شهرستان شرق گلستان با بیان برخی مشکلات از صدها مشکل شهرهای شرق گلستان از واقعیت ها در مقابل دولتمردان و رحمانی فضلی وزیر کشور، پرده برداشت.

وی در بخشی از سخنان خود به اهمیت پروژه های عمرانی اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم که هر هفته‌ی ما، هفته دولت باشد و شاهد کلنگ زنی و افتتاح پروژه های عمرانی در حوزه انتخابیه باشیم.

شهرام غراوی در ادامه به ضریب توسعه یافتگی شرق گلستان پرداخت و اذعان داشت: حوزه شرق گلستان به لحاظ عدم توسعه یافتگی در کشور، رتبه نخست را دارا است که این خود یک ضعف می باشد و توجه مسئولین به این منطقه را می طلبد.

نماینده شرق گلستان یکی از مهمترین رویکردهای مسئولین را رویکرد عمل دانست و در این راستا گفت: با توجه به شعار سال، می طلبد که امسال همه اقدامات و تصمیمات جنبه‌ی عملیاتی و اجرایی به خود بگیرد و این در حالی است که 5 ماه از سال گذشت و امید داریم تا در استان شاهد تحول بنیادی باشیم.

غراوی یکی از دغدغه های جوانان شرق گلستان را بیکاری برشمرد و در این خصوص گفت: بحث اشتغال یکی از دغدغه های اصلی ما در منطقه است بطوریکه برای استخدامی 2 بیمارستان و یک کلینیک منطقه و تنها برای جذب 113 نفر، 6 هزار نفر ثبت نام کردند وبیکاری در استان و منطقه شرق گلستان به نقطه بحران رسیده و باید تلاش مضاعف کرد تا این معضل را که مسبب بسیاری از مشکلات اجتماعی ، فرهنگی ، اعتقادی و غیره است، مرتفع شود.

نماینده شرق گلستان خواستار توجه مسئولین به کشاورزان شد و تصریح کرد: کشاورزان استان با زحمت یکساله گندم را برداشت و با مشکلات زیاد گندم های خود را تحویل مراکز خرید دادند ولی هنوز نتوانستند پول گندم را دریافت کنند و باید تاکید کنم در برخی موارد، این تاخیر در پرداخت ها موجب بروز مشکلات خانوادگی شده است.

انتهای پیام/ج