padafand2

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: تبلیغ نهضت عاشورای حسینی ( ع ) بهترین پدافند غیر عامل در زمینه مصون سازی انحرافات دینی و مذهبی در بین جوانان و جامعه ی اسلامی است.

به گزارش راه اترک، نشست پدافند غیرعامل در اداره فنی و حرفه ای مراوه تپه برگزار گردید.

در این نشست، حجت الاسلام امیرشاهی در خصوص پدافند غیر عامل گفت: تبلیغ نهضت عاشورای حسینی ( ع ) بهترین پدافند غیر عامل در زمینه مصون سازی انحرافات دینی و مذهبی در بین جوانان و جامعه ی اسلامی ما است.

padafand2


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه ادامه داد : جامعه اسلامی همواره مورد تهدید و توطئه های دشمنان هستند و دشمنان به شیوه های جدید و نوین به ‌ویژه در فضای سایبری بدنبال ضربه زدن به جامعه اسلامی هستند .  در مقابل این تهدیدات باید هشدارهای لازم داده شود و ضمن شناسایی تهدیدات راه‌های مقابله با آن شناسایی شود تا در زمان خطر با رعایت اقدامات پدافندی خسارات ناشی از تهدید دشمن کم و یا کاهش یابد تا جامعه اسلامی ما بتواند روند رو به رشد خود را حفظ کند .

padafand1
حجت الاسلام امیر شاهی ابرازنمود با مطالعه و بررسی نهضت کربلا و فرمایشات امام حسین (ع) مایه‌های عظیمی از آماده‌سازی جامعه، توانمندسازی و بصیرت بخشی به‌دست می‌آید که استفاده از آنها می‌تواند کشور را در مقابل هرگونه خطری بیمه کند.
 وی در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل تقویت حوزه های اعتقادی و فرهنگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تصریح نمود : اگر مقاومت اعتقادی و فرهنگی وجود نداشته باشد، در واقع مقاومت در مقابل دشمن شکل نمی‌گیرد واگر  بتوانیم مقاومت اعتقادی و فرهنگی را بالا ببریم به خوبی می‌توانیم فتنه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/جامی