GHATENTER1

شب گذشته اینترنت در استان گلستان به مدت چند ساعت قطع شد.

به گزارش راه اترک، شب گذشته اینترنت در استان وضع خیلی بدی داشت.

برای چند ساعت اینترنت استان قطع شد.

تماس برای علت قطعی هم با شماره 2020 راه به جایی نمی برد چرا که در صف بسیار طولانی انتظار پشت خط باید دقایقی زیادی را به انتظار می ماندی و در نهایت هم نا امید از پاسخ، تلفن را قطع می کردند.

یکی از کاربران سایت در تماس با راه اترک گفت: بعد از مدتها تماس با 2020 توانستم به نفر اول برسم ولی نفر اول بودن هم نتوانست مرا به اپراتور متصل کند.

وی ادامه می دهد ، فکر کنم اپراتور 2020 در استان گلستان را فقط یک یا دو نفر می چرخوانند چرا که قبلا ما به راحتی با 2020 تماس می گرفتم.

این کاربر سایت راه اترک ادامه داد: من با این که به نوبت اول رسیدم ولی 5 دقیقه انتظار من برای اتصال کفایت نکرد و سرآخر من پشیمان شدم و ارتباط را قطع کردم ولی امیدوارم که این تماس من هزینه ی زیادی برایم در قبض تلفن ایجاد نکند.

تماس راه اترک با شماره 2020 نیز هرچند با سختی همراه بود ولی در حدود ساعت 20:30 شب چهارشنبه 20 بهمن ماه، اتصال ما با موفقیت همراه بود و وقتی از کاربر 2020 علت قطعی اینترنت را پرسیدیم، وی علت را یک علت فنی برشمرد و افزود : همانطور که آب و برق و گاز بعضی وقتها قطع می شوند، اینترنت نیز بعضی وقتها قطع می شود.

از روز گذشته ثبت نام در کنکور سراسری سال 96 آغاز شده و خیلی از مردم کارهای زیادی از امور زندگی را به وسیله اینترنت انجام می دهند.

انتهای پیام/جامی