پارسال که به شهر ما گاز رسید چقدر خوشحال و شادمان شدیم ...

 وقتی به شهر مرزی مراوه تپه گازرسانی شد همه ی مردم خوشحال شدند . هم آنهایی که بودجه داشتند و توانستند منزل خود را به هرشکلی گاز بکشند و هم آنهایی که وضع مالی آنها به گاز رسانی نمی رسید . 

دسته دوم خوشحالیشان هم برای همشهریانشان بود و هم برای خودشان چرا که گمان می کردند با کم شدن تعداد افرادی که گازکشی می کنند دیگر گرفتن نفت برای آنها به راحتی صورت می گیرد اما متاسفانه مشکل دریافت نفت همچنان باقی مانده و کمی حادتر نیز شده است . 

دو وجه این مشکل از این قرار است : با کم شدن آمار مصرف کنندگان نفت ،‌مقدار نفت وارد شده به شهرستان نیز کم می شود ،‌ وجه دوم یا همان نتیجه :پس در نتیجه جستجو برای یافتن مرد نفت آور نیز همچنان پابرجا خواهد ماند.هر چه تعداد افرادی که در شهر گاز کشی منزل خود را به پایان برده باشند بیشتر شود مقدار روزی که مرد نفت فروش به شهر برای توزیع می آید کمتر و کمتر خواهد شد ...حالا شما زنگ بزنید همراه مرد نفت فروش را .... مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد... مشترک مورد نظر نفت خود را تمام کرده است ....مشترک مورد نظر به علت ناصرفه بودن توزیع نفت امتیاز فروش نفت خود را به مزایده گذاشته است ...

جامی خبرنگار اترک