abdy

عباس عبدی

من هفته ی پیش (هفته ی سوم اسفند ماه ۱۳۹۱)در روستای بیاتلر بودم

به گزارش راه اترک، مطلب زیر در سال ۱۳۹۱ در سایت راه اترک منتشر شده و اکنون بازنشر می شود.

عباس عبدی تحلیلگر و نظریه پرداز و مشاور دولت خاتمی که چند ماه پیش در روزنامه ی بهار مطلبی را با عنوان گردنهای ستبر نوشته بود و در زیر آن مطلب بدون اشاره به گردنهای ستبر به مدرسه ی روستای بیاتلر پرداخته بود ، در تماس با مدیر مسئول سایت خبری اترک ، و با کلمات بسیار زشت ، مدعی شده بود که شما در سایت خبری خود ، دروغ پردازی کرده اید. ایشان در ادامه گفتند که من هفته ی پیش هم وارد همان روستا شدم . هر کس به هر جا می رود که نباید به همه بگوید که من فلانی هستم و به اینجا آمده ام .

ایشان در طول تماس مدعی بودند که خود حضوری در این روستا حضور داشته اند . اما دروغ ایشان وقتی آشکار می شود که در متن نوشته ی خود ایشان در روزنامه ی شماره 208 روز 30 دیماه ، اشاره می کند :«عباس عبدی در این مقاله گفته که : "...برای شروع از روستای بیاتلر از توابع مراوه‌ تپه در استان گلستان آغاز می‌کنیم که یکی از افراد محلی گزارشی به همراه تصاویر آن را برای بنده ارسال کرده است»

حال آقای عبدی شما دروغگو هستید یا ما ؟

ایشان در جواب سوال مدیر مسئول سایت خبری اترک در خصوص اینکه ، آیا اینگونه مدارس در زمان دولتی که شما در آن عضو بودید ، وجود نداشتند و چرا در آن هنگام برای این قضایا دل نسوزاندید ، با طفره رفتن از جواب ، فقط به این نکته اشاره نمود که من فقط یک تحلیل گر بودم ؟؟!!

سوالی که ما از جانب خوانندگان محترم از ایشان می پرسیم این است که چرا تحلیل های شما در خصوص این گونه مسائل هیچ وقت در آن زمان مطرح نشد و حاصلی هم در بر نداشت ؟چرا شما نتوانستید در آن زمان تحلیلی به رئیس جمهوری وقت که بسیار هم شما مورداعتماد ایشان بودید و حرفهای شما ، به گونه ای وحی منزل برای ایشان بود، ارائه دهید مبنی بر ساخت ، بهسازی و تعمیر فضاهای آموزشی ؟

چطور است که شما افتخار می کنید به افزایش نشریه ها در آن دولت ، که به احتمال زیاد جزو پیشنهادهای شما هم بوده است ؟ اما در خصوص مسائلی از قبیل فضاهای آموزشی ، بهداشتی ، حتی راه و ... هیچ گونه افتخاری نمی کنید ؟

جواب شما را بنده حقیر بدهم ؟ بله درست است ، شما یا به هیچ وجه طرحی در این گونه موارد را پیشنهاد نداده اید و یا اگر خدای نکرده هم طرحی داده اید ، آنقدر سطحی بوده که به هیچ وجه به آن ترتیب اثر داده نشده است ؟؟!!

به هر حال باز هم ما آماده ایم اگر زمانی به طور واقعی به منطقه ی ما تشریف فرما شدید ، شما را در منطقه بگردانیم تا با منطقه ی ما آشنا شوید .

انتهای پیام/ جامی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید