amirshahi121212

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: صبح فردا، 40 نفر از حافظان، قاریان و طلاب علوم دینی اهل سنت از مراوه تپه عازم مشهد مقدس می شوند.

 به گزارش راه اترک، در آستانه هفته وحدت، صبح روز دوشنبه29 آذرماه، تعداد 40 نفر از حفاظ، قاریان و طلاب علوم دینی اهل سنت بخش گلیداغ عازم مشهد مقدس می شوند.


حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه ضمن عرض تبریک و تهنیت بمناسبت ایام میلاد پیامبر اکرم ( ص ) ، امام جعفر صادق (ع) و فرا رسیدن هفته وحدت ، گفت : اردوی زیارتی معرفتی سه روزه با حضور 40 نفر از حفاظ، روحانیون و قاریان قرآنی از بخش گلیداغ به مقصد شهر مشهد مقدس از طرف اداره تبلیغات اسلامی و ناحیه سپاه مراوه تپه  برگزارمی شود.

حجت الاسلام امیرشاهی گفت:در این اردو علاوه بر زیارت ملجا شریف علی بن موسی الرضا(ع) ، اعضای کاروان با مدیران موسسات فرهنگی و علمای شهر مشهد دیدار می کنند .
حجت‌الاسلام امیر شاهی با اشاره به اهداف برگزاری این اردوی فرهنگی ـ زیارتی اظهار داشت : ایجاد روحیه نشاط و طراوت، تجدید روحیه و تقویت انگیزه خدمت به فرهنگ دینی ، آشنایی هرچه بیشتر خانواده‌های روحانیون با یکدیگر و همچنین تقدیر و تشکر از خانواده‌های روحانیون و قاریان شهرستان به خاطر تعامل و همراهی آنان در برگزاری مجالس و محافل دینی و قرآنی ، علیرغم کمبودها و مشکلات آن و برگزاری برنامه‌های آموزشی، فرهنگی برای آنان، از جمله اهداف ما در برگزاری این اردو است .
وی در ادامه تصریح کرد: یکی از رویکرد های مهم ادارات فرهنگی شهرستان مراوه تپه برگزاری اردوهای زیارتی – معرفتی  می باشد که اثرات مثبت فراوانی نیز داشته است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه با اشاره به برنامه‌های این اردوی فرهنگی ـ زیارتی، ابراز نمود : زیارت حرم حضرت علی بن موسی الرضا ( ع ) ، و مراسم قرائت قرآن و دعای توسل ، توزیع بسته های آموزشی – فرهنگی از جمله برنامه‌های این اردوی فرهنگی ـ زیارتی است .
در ایشان  تاکید کرد : ضرورت برگزاری اردوهای زیارتی و نشست های بصیرتی و آگاهی بخشی بین فعالان فرهنگی و قرآنی به‌عنوان یک اولویت است.

انتهای پیام/ک