asarv1

نامگذاری خیابان به نام آیت ا... هاشمی رفسنجانی حاشیه ساز شد.

به گزارش راه اترک، روز گذشته اعلام شد که خیابان سرو در شهر تهران به نام آیت ا... هاشمی رفسنجانی نام گذاری خواهد شد.

اما این خبر که گفته شده بود به پیشنهاد خانواده هاشمی رفسنجانی بوده با مخالفت خانواده هاشمی مواجه شده و خانواده هاشمی اصل این خبر را هم انکار کردند.
خانواده هاشمی با انتشار اطاعیه ای این اظهارات را فاقد صحت دانست

در اطاعیه خانواده هاشمی که در روزنامه آفتاب یزد منتشر شده ، آمده است: « بنا بر اعام رسانه ها، یکی ازاعضای شــورای شهر تهران در جلسه دیروز شورای شهر تهــران ، اظهاراتی مبنی بر پیشــنهاد نامگذاری خیابان ســرو به نام آیت اه هاشمی رفسنجانی از ســوی خانواده ایشــان را طرح کرده است که بدینوسیله ضمن فاقد صحت دانستن مطلب فوق، همانگونه که پیش از این اعضای خانواده هاشمی در مصاحبه های عمومی و گفتگوها اعام کرده اند، دخالتــی در نامگــذاری مکانی به نــام آیت اه
هاشمی نداشــته و در این مورد خاص نیز فرزند آیت اه هاشــمی صراحتا به عضو محترم شورای شهر اعام نموده است که نظری ابراز نکرده ودر مورد ایــن خیابان خاص نیز اگر بنا بر اظهار نظر باشــد نظر خانواده مثبت نخواهد بود. لذا ضمن تشکر از لطف اعضای شورای ، انتظار می رود که تصمیمات آن شــورا، منتسب به خانواده آیت ا... هاشمی یا به پیشنهاد این خانواده تلقی نگردد.»

اعضای شورای شهر اعلام کرده اند که خانم معصومه آباد یکی از اعضای شورای شهر تهران اعلام کرده که نظر خانواده محوم هاشمی مبنی بر نامگذاری خیابان سرو به نام آیت ا... هاشمی بوده است و گرنه آنها دو ماه است که پیگیر انتخاب محل مناسبی برای نامگذاری به نام مرحوم هاشمی هستند.

حال باید دید آیا خانم معصومه آباد واقعا این حرف را از خود خانواده هاشمی شنیده است؟

چرا باید خانم معصومه آباد حرفی را به نقل از خانواده مرحوم هاشمی زده باشد که کلیت آن را خانواده هاشمی رد کرده اند؟

آیا خانم آباد اشتباه کرده است و ازپیش خودش این حرف را زده و یا توسط برخی از افراد منجمله برخی از اعضای خ ... فریب خورده است؟

این اتفاق چه نقشی در انتخابات شوراها خواهد داشت و آیا این اقدام برای انتخابات رقم می خورد؟

باید منتظر واکنش خانم آباد بود.

انتهای پیام/جامی