shoramrika1

رئیس شورای شهر مراوه تپه در جلسه اعضای شورای شهر با محکومیت سخنان جاهلانه رئیس جمهور روانی و آنارشیست  آمریکا گفت: اظهارات سراسر غیر واقعی و دروغ پردازی های رئیس جمهور آمریکا بر علیه کشور و ملّت شریف وشهید پرور ایران اسلامی نمایانگر عصبانیت از روند رو به رشد جمهوری اسلامی است.

به گزارش راه اترک، عبدالناصر حاجیلی دوجی، رئیس شورای شهر مراوه تپه در جمع اعضای این شورا در خصوص سخنان ترامپ با محکومیت سخنان جاهلانه رئیس جمهور روانی و آنارشیست  آمریکا گفت : اظهارات سراسر غیر واقعی و دروغ پردازی های رئیس جمهور آمریکا بر علیه کشور و ملّت شریف وشهید پرور ایران اسلامی نمایانگر عصبانیت از روند رو به رشد جمهوری اسلامی و ناکام ماندن نقشه ها و دسیسه های آمریکا در منطقه خاورمیانه باعث استیصال شدید مقامات بلند پایه ایالات متحده آمریکا شده و رئیس جمهور این کشور را به هذیان گویی و فراموشی و بیان خزعبلات علیه جمهوری اسلامی ایران وادار کرده بطوریکه نام خلیج فارس همان دریایی که با هوشمندی و مدیریت مقتدرانه نیروهای دریایی سپاه در پی ورود غیر قانونی و غیر مجاز دو فروند شناور رزمی آمریکا  به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس زمین گیر و سرنشینان آن که 10 تفنگدار بودند، دستگیر و پس از عذرخواهی فرماندهان آمریکایی همان دولتی که به خیال خام خود فکرمیکند قدرت بزرگ جهان است در آب های بین المللی رها شدند.

در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر ضمن نسنجیده خواندن سخنان رئیس جمهور آمریکا  بیان کردند: سپاسگزاریم از آقای دکتر روحانی که با پشتوانه رهبری، جواب کوبنده ای به این سخنان داد و این موضوع بیش از پیش اتحاد ملّت ایران را بیشتر کرد.

سپاه پاسداران محبوب مردم است و در قلب مردم جای دارد نه تنها محبوب مردم ایران بلکه مردم کشورهای همسایه نیز به کررات از سپاه پاسداران قدردانی نمودند.

قطعاً ذلیل کردن داعش توسط ایران و سخنان سردار سلیمانی که پایان عمر داعش را سه ماه اعلام کرد زخم عمیقی را در پیکر دشمنان قسم خوده ایران و نظام اسلامی ایجاد کرده است.

اعضای شورای شهر در خصوص برجام هم معتقدند که برجام یک سند بین المللی است نه یک سند بین دو کشور امروز شاهد آن هستیم که کشورهای دیگر دنیا هم شاهد شفاف سازی ایران هستند.

انتهای پیام/ج