azmion1

داوطلبین دوره تربیت معلم قرآن مجید شهرستان مرزی مراوه تپه، در آزمون شفاهی و کتبی دوره شرکت کردند.

به گزارش راه اترک، همانطور که روز قبل عنوان شده بود، صبح امروز آزمون متربیان دوره تربیت معلم قرآن کریم شهرستان مرزی مراوه تپه در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار گردید.

حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه در همین خصوص گفت: آزمون های اولین دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی با حضور ممتحنین استانی برگزار می گردد . آزمون های شفاهی ویژه برادران را آقای علی اکبر دیدگاه ، ممتحن آزمون شفاهی دوره تربیت معلم و ممتحن آزمون شفاهی دوره تربیت روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه خواهران را خانم محمودی برگزار می کند . آزمون های کتبی نیز با حضور ممتحنین استانی از اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان گرفته می شود .

azmion1

ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه تصریح نمود : امتحانات با حضور 19 نفر از مخاطبان طرح و مجموع 3 نفر از ممتحنان اعزامی از اداره‌كل تبليغات اسلامی استان گلستان در شهرستان مراوه تپه برگزار می شود .

حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی در پایان تاکید نمود : گواهينامه معلمی قرآن كريم در سطح روخوانی و روانخوانی سطح اول به كسانی كه هم در آزمون كتبی و هم در آزمون شفاهی امتیاز لازم را كسب كنند از طرف سازمان دارالقرآن كريم استان گلستان اهداء خواهد شد و می توانند به عنوان مربيان قرآن كريم در مراكز و مؤسسات قرآنی مردمی و طرح نهضت قرآن‌آموزی مورد استفاده قرار گیرند  .

انتهای پیام/م