amirshahi9991

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه در خصوص راهپیمایی اربعین گفت: پیاده روی اربعین، اعتراض انسانهای آزاده علیه ظلم و ستم است.

به گزارش راه اترک، حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی ، در خصوص اهمیت پیاده روی اربعین بسوی کربلای معلی و زیارت حرم حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) ، گفت : پیاده روی اربعین حسینی ( ع ) و زیارت حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) فقط مختص مسلمانان و یا شیعیان نیست بلکه در آن تمامی انسان های خوب ، پاک نیت و آزاده از مسلمانان و شیعیان گرفته تا مسیحیان و غیر مسلمانان ، در یک زمان و در یک مکان مقدس گرد هم می آیند و یک صدا امام خود را صدا می کنند و برای او عزاداری می کنند که نشان از وحدت ، همدلی ، هدف یکتا در بین تمامی این گونه انسان ها است .
کارشناس مسائل دینی و مذهبی اظهار داشت : پیاده روی اربعین حسینی ( ع ) در واقع یک نوع خط و نشان کشیدن انسان ها آزاده ، پاک نیت و انسان هایی که ظلم و ستم کشورهای مستکبر بر کشورهای مظلوم را می بینند ، است . بعبارت دیگر این پیاده روی علاوه بر جنبه مذهبی داشتنش ، یک نوع اعتراض دست جمعی انسان های آزاده علیه ظلم و ستم است .
ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه تصریح نمود : شعار این انسان ها در روز اربعین حسینی ( ع ) هیهات من الذله و تن به عزت دادن نه ذلت ، می باشد و می خواهند به کشورهای مستکبر و ظلم ستیز بگویند ، در هر جایی که باشند و در هر ساعت و زمانی از مظلوم دفاع خواهند کرد .
حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی در پایان تاکید نمود : با شرکت در مراسم اربعین حسینی( ع ) ضمن بیعت دوباره با اهداف و آرمان های امام حسین (ع) به تمامی جهانیان ثابت می کنیم که از راه امام حسین (ع ) که امروز رهبر و امام ما ( امام خامنه ای حفظه الله ) همان راه را دارد می پیماید و کشور و ملت ما را به آن سمت و سو هدایت و رهبری می کند ،  دفاع نموده و در این راه ثابت قدم باقی می مانیم و اعلام وفاداری داریم .

انتهای پیام/م