DSC 0025

حاج عبدالله آخوند پهلوان دوجی گفت : خاک سرزمین فلسطین به جهت وجود اماکن و جایگاه‌های مقدس فراوان مورد احترام مسلمانان و مسیحیان است.

به گزارش راه اترک ، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی رئیس اداره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه از برگزاری مراسم راهپیمایی ضد آمریکایی – ضد اسرائیلی در اعتراض به اعلام بیت المقدس بعنوان پایتخت اسرائیل خبر داد و گفت : این راهپیمایی با حضور حاج دردی محمد آخوند غراوی فر امام جمعه محترم اهل سنت و نماز گزاران عزیز شهرستان همزمان با اقامه نماز جمعه در مصلی نماز جمعه اهل سنت شهرستان مراوه تپه برگزار گردید.
وی افزود: سخنران ویژه این مراسم حاج عبدالله آخوند پهلوان دوجی بود و در پایان نیز با قرائت قطعنامه و سر دادن شعارهای ضد استکباری و ضد آمریکایی به پایان رسید.
در ادامه حاج عبدالله آخوند پهلوان دوجی بعنوان سخنران ویژه این مراسم اظهار داشت : خاک سرزمین فلسطین به جهت وجود اماکن و جایگاه‌های مقدس فراوان و بعنوان خاکی که توسط اسرائیل و آمریکای جنایتکار، غصب شده است تقدس دارد و بطور مشترک مورد احترام مسلمانان، مسیحیان است.
خطیب نماز جمعه اهل سنت شهرستان مراوه تپه در ادامه اشاره ای به سخنان حضرت امام خمینی (ره) در خصوص قبله گاه اول مسلمین نمود و خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) می فرماید چه ننگ است برای دولت های اسلامی که آمریکا قبله گاه اول آنان را غصب نموده و با کمال وقاحت در مقابل همه ی آنان قدرت نمایی کند.
وی در پایان تاکید نمود: ما از تمامی دولت های اسلامی می خواهیم جهت پایداری و عزت اسلام و مسلمانان با دولت های اسلامی دیگر اختلافات را کنار بگذاریم و همگی به ریسمان خداوند چنگ زده تا اسلام بتواند هر چه سریع تر ریشه تنومندی بدواند.

انتهای پیام/