hamshahri1

یک شهروند مسلمان گفت: مراسم برنامه ریزی شده برج میلاد در راستای کم رنگ کردن ارزشهای دینی و جایگزینی فرهنگ ضد دینی است و باید این آغاز، روز عزای عمومی اعلام شود.

به گزارش راه اترک، یکی قرآن را با موسیقی بدرقه می کند و یکی هم در حجره های زیر زمینی به همه چیز می تازد و ناسزا می گوید و کسی هم نباید چیزی به او بگوید!؟ چرا که اگر اعتراضی کند او متحجر خواهد بود و عقب مانده و امل!!

این روزها و در دولت دوازدهم در برج میلاد کلان شهر تهران به نام دختر پیامبر ختمی مرتبت، مراسمی گرفته می شود که مسلما تمام کم و کیف آن با برنامه ریزی طراحی شده و به اجرا درآمده است.

آری برنامه ای که در آن دختران این سرزمین را به نام شادی و شاداب کردن دیگران به رقص وامی دارند تا مردان بوالهوس درون این مراسم که ماندند و تماما به رقص دخترکان معصوم بازیچه عده ای خاص، نگاه کردند، لذت ببرند!!؟؟

اما به راستی این قبیل برنامه ها بر چه اساسی صورت می گیرد؟

آن چه ما به عنوان یک فرد مسلمان از این ماجرا می فهمیم، این است که مسلما این برنامه از قبل تمام جزئیات آن برنامه ریزی شده است و مسلما هم با اهداف خاصی این قبیل کارها انجام می شود که ظاهر قضیه حکایت از برنامه ریزی برای حذف ارشهای دینی است.

ای کاش علمای اسلام و حتی مردم مسلمان کشورمان این روز را روز عزای عمومی اعلام می کردند تا بلکه در تاریخ ثبت می شد و اگر این عمل قبح زدا با هیچ واکنشی مواجه نشود، مطمئنا در سه سال باقی مانده از دولت دوازدهم اجرای برنامه های مشابه دیگری را شاهد خواهیم بود.

ما به عنوان یک فرد مسلمان این روز را روز عزا اعلام می کنیم.

خدایا ما را در راه خودت ثابت قدم نگه بدار.

یک شهروند مسلمان