servis1

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گنبد کاووس گفت: با اشاره به مصوبه شورای ترافیک این شهرستان مبنی بر فعالیت شرکت‌های مجاز سرویس مدارس، گفت: یک سرویس متخلف توسط ماموران راهور متوقف و اعمال قانون شد.

به گزارش راه اترک به نقل از فارس، احمد دستمرد با اشاره به اینکه در حوزه سرویس مدارس در سطح شهرستان باید با قاطعیت و جدیت با متخلفان برخورد قانونی صورت بگیرد، اظهار کرد: وقتی در شورای ترافیک شهرستانی موضوعی به عنوان مصوبه مورد تائید قرار گرفته است باید در سطح شهرستانی اجرایی شود.

وی با بیان اینکه سرویس مدارس حساسیت بیشتری نسبت به سایر سرویس‌ها و وسایل نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی دارد، افزود: با توجه به سن پائین کودکان و نوجوانان محصل و همچنین شیطنت‌های خاص آنان در کنار امنیت و تعداد بسیار آنها باید توجه به این موضوع بیش از گذشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در حال حاضر تنها هشت شرکت با طی مراحل قانونی و تصویب شورای ترافیک شهرستان دارای مجوزهای لازم برای جایه‌جایی دانش‌آموزان مدارس هستند، خاطرنشان کرد: هر سرویسی که در قالب این شرکت‌ها نبوده و مشغول به فعالیت در این عرصه باشد اقدامی خلاف قانون مرتکب شده و باید با او برخورد قانونی صورت بگیرد.

دستمرد از توقیف و اعمال قانون یکی از سرویس‌های مدارس در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: این سرویس که بر اساس قانون گنجایش 16 نفر را داشته است با سوار کردن و جابه‌جایی 25 نفر اقدام به فعالیت می‌کرد که توسط پرسنل راهور متوقف و نهایتا اعمال قانون شد.

وی با اشاره به اینکه از خانواده دانش آموزان و مدیران مدارس می‌خواهیم با جدیت و حساسیت بیشتری نسبت به سرویس مدارس دانش آموزان توجه کنند، ادامه داد: همواره گفته‌ایم که پیشگیری بهتر از درمان بوده و ساده‌تر، کم هزینه‌تر و البته موثرتر نیز هست.

انتهای پیام/