ruhhhany

رئیس جمهور در نشست خبری با برخی از رسانه ها در گلستان گفت: های مختلفی برای تأمین آب داریم که یکی از آنها آب های جنوب و شمال است که باید به یاری مردم بیاید که از جمله آنها آب شرب است، ابراز کرد: همه مردم باید از آب شرب استفاده کنند.

به گزارش راه اترک، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» ظهر امروز(سه شنبه 25 دی)  در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان در خصوص اقدامات انجام شده برای نجات خلیج گرگان اظهار کرد: احیای خلیج گرگان جزو موارد مهمی است که دولت باید به آن توجه کند و ما در جلسه ای که در تهران داشتیم با رئیس سازمان محیط زیست صحبت کردم و بنا شد در مطالعات خود تسریع کنند.

رئیس جمهوری با بیان اینکه احیای خلیج گرگان با همه اصول محیط زیستی کار درستی است و باید انجام شود و برای ما مهم است، اذعان کرد: آب دریای خزر نیز در وهله نخست برای مردم این استان و سپس برای دیگران است و هر مقداری که استان گلستان از دریای خزر به آب نیاز داشته باشد تأمین می شود و دولت نیز برای سرمایه گذاری بخش خصوصی برای نمک زدایی و شیرین سازی آب دریای خزر کمک می کند.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه راه های مختلفی برای تأمین آب داریم که یکی از آنها آب های جنوب و شمال است که باید به یاری مردم بیاید که از جمله آنها آب شرب است، ابراز کرد: همه مردم باید از آب شرب استفاده کنند.

وی تأکید کرد: در خصوص نجات خلیج گرگان در حال حاضر مشکل اعتبار نداریم و مسئله ما کار کارشناسی است و منتظر هستیم کارشناسان ما نظر نهایی را برای انجام اقدامات لازم به ما بدهند.

رئیس جمهوری در پایان با قدردانی از اصحاب رسانه، صدا و سیما و رسانه ملی افزود: از رسانه ها می خواهم وعده ها و قول های ما را در سفر استانی به عنوان ناظر خوب پیگیری کنند و در کنار مسئولان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رسانه ها هم نظر بدهند.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: شما به عنوان رسانه هم نقد کنید و هم تذکر بدهید و جایی که کار کند است بیان کنید و رابط بسیار خوب بین دولت و مردم هستید و می توانید نظرات مردم را به ما منتقل کنید و ان شاءالله با کمک و یاری همه شاهد ایران سرفرازتر و پررونق تر خواهیم بود.

انتهای پیام/