HAshemian

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: دپو و توزیع کمک‌های مردمی در مراکز غیرمجاز ممنوع است.

 به گزارش راه اترک به نقل از گلستان ما، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان اظهار کرد: همه کمک‌های مردمی در گمیشان توسط هلال‌احمر جمع آوری و پس از صورت‌برداری با کمک معتمدان محلی بین سیل زدگان این شهرستان توزیع می‌شود.

به گفته وی، افرادی که خودشان قصد توزیع اقلام بین سیل‌زدگان را دارند باید به هلال‌احمر مراجعه و با هماهنگی و راهنمایی داوطلبان این جمعیت، کمک‌ها را توزیع کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در 24 ساعت گذشته 40 تن انواع کالا و اقلام کمک‌های مردمی که در مراکز غیرمجاز دپو شده بود جمع‌آوری و به پایگاه هلال‌احمر گمیشان انتقال یافت تا پس از صورت‌برداری بین مردم توزیع شود.

هاشمیان افزود: در گمیشان مردم در اقدامی تحسین برانگیز ،کالاها و کمک های مردمی مازاد بر نیاز خود را برای توزیع بین خانواده‌هایی که شاید کمتر کمک دریافت کرده باشند به پایگاه هلال‌احمر این شهر تحویل دادند.

وی افزود: 5 نفر از کارکنان دادگستری گمیشان به عنوان نماینده دادستان بر کلیه مراحل تهیه و توزیع کمک های مردمی نظارت می کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان با قدردانی از همدلی و همراهی مردم برای کمک به سیل‌زدگان از آنان خواست: برای توزیع مساوی کمک‌ها بین خانواده‌های گرفتار سیلاب و جلوگیری از ازدحام در مناطق سیل زده، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به هلال احمر یا کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل دهند.

انتهای پیام/