eshteghal

فرماندار مراوه تپه در خصوص میزان تحقق تسهیلات دریافتی اشتغال در شهرستان مرزی مراوه تپه گفت: از میزان 280 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته برای اشتغال در شهرستان، تنها ۱۳۱ میلیارد ریال برای ۲۲۹ طرح تحقق یافته است که ۴۷ در صد میباشد.

به گزارش راه اترک، یازمراد کوسه غراوی، فرماندار مراوه تپه، درجلسه کارگروه اشتغال این شهرستان گفت: درسال ۹۷، اعتباراختصاص یافته ۲۸۰ میلیار ریال برای اشتغال روستایی و عشایری بوده که متاسفانه کمتر از ۵۰ در صد آن تحقق یافته است.
وی با اظهار نگرانی از وضعیت اشتغال این شهرستان گفت: باید قبول کرد که برای توسعه شهرستان ضعیف عمل شده و ما نباید بگذاریم که این شهرستان با وجود استعدادهای خوبش، با محرومیت و دوری اش شناخته شود .
رئیس کارگروه اشتغال افزود: اگر بدنبال توسعه شهرستان باشیم باید بفکر جذب سرمایه گذار باشیم نه اینکه پشت میز بشینیم تا متقاضیان تسهیلات بدنبال ما باشند.
کوسه غراوی با اشاره به جاذبه های گردشگری این شهرستان گفت: در زمینه گردشگری هم باید زیرساختها را مهیا کنیم متاسفانه در خصوص بومگردی و ایجاد زمینه گردشگری هیچگونه کاری انجام نگرفته است.
وی اضافه کرد: اعتبار تخصیص یافته به شهرستان مراوه تپه برای تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ۲۸۰ میلیارد ریال پرداخت شده که از این مقدار تنها ۱۳۱ میلیارد ریال برای ۲۲۹ طرح تحقق یافته است که ۴۷ در صد می باشد.

انتهای پیام/خانی، شهروند خبرنگار راه اترک