movahed

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در مراسم تجلیل از خبرنگاران این استان گفت: بسیج رسانه خیمه ای عاشورایی برای پاسداری از ارزشهای انقلاب است.

به گزارش راه اترک ، مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان کرمانشاه به همت سازمان بسیج رسانه استان و با حضور آقای مهدی فضائلی معاون رسانه ای دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری  و حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان این استان، برگزار شد.
حسن موحد مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در این مراسم گفت:خبرنگاران و اصحاب رسانه از همان ابتدای انقلاب و روزهای سخت دوران دفاع مقدس کنار مردم بوده اند و نمونه آن که حال و هوای رزمندگان و خانواده آنان را آرام و دگرگون می کرد همین اخبار رادیو جبهه بود.  مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان این مطلب وقتی که رژیم بعث عراق به ما هجوم آورد مردانی از جنس عاشورا و الهام گرفته از اندیشه امام به میدان مبارزه با دشمن شتافتند ؛ خاطر نشان کرد :  استان کرمانشاه با داشتن قریب ده هزار شهید و یک هزار و یکصد و بیست و شش بار بمباران و موشک باران ثبت شده علاوه بر اینکه جوانان آن بعنوان رزمندگان اسلام در خط مقدم جبهه  بودند ، خانواده های آنان هم نیز زیر گلوله آتش دشمن بودند و تا آخرین لحظه مقاوم ایستادند.
  موحد همچنین در ادامه بیان داشت : خبرنگاران رادیو و تلویزیون در دوران دفاع مقدس با ارتباط خوب در صحنه کارزار موجب شدند تا رزمندگان اسلام و خانواده ها  ارتباط نزدیکی از هم داشته باشند که این از بهترین کارهای جهادی خبرنگاران در دوران دفاع مقدس بود.
  این مسئول گفت : امروز با شهادت محمود صارمی این علمدار رسانه و سفیر جامعه رسانه ای ما نیز بعنوان اصحاب رسانه آبرو پیدا کردیم و همچون اقشار و صنف های دیگر دارای علمدار و چراغ راه هستیم تا با داشتن این اسوه را راه گم نکنیم.
  موحد در ادامه خاطر نشان کرد : افتخار ما این است که بسیج رسانه به یک خیمه عاشورایی شبیه است تا با استفاده از ظرفیت های رسانه ای با محوریت بسیج قدرت نفوذ و تاثیر گذاری رسانه ای نظام را در فضای رسانه ای بالا ببریم و به شایستگی از نظام جمهوری اسلامی و آرمانها و این امانت بزرگ شهدا بخوبی پاسداری کنیم.

جعفر جعفری، خبرنگار افتخاری راه اترک