zamifatah

فرماندار مراوه تپه گفت: رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور برای واگزاری 2000 سند زمین به مردم مراوه تپه، به این شهرستان سفر می کند.

به گزارش راه اترک، امنگلدی ضمیر، فرماندار شهرستان مرزی مراوه تپه گفت: مهندس سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور، 24 مردادماه به شهرستان مراوه تپه می آید.

ضمیر در خصوص اقدامات برنامه ریزی شده در سفر فتاح به مراوه تپه هم گفت: طی سفر رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور، بیش از ۱۱ میلیون متر مربع از اسناد واگذاری املاک مسکونی و زارعی به صورت کاملا رایگان به مردم منطقه مراوه تپه اهدا می‌شود.
فرماندار مراوه تپه گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری اسناد املاک علوی به افراد واجد شرایط طی سفر مهندس فتاح به استان گلستان ۸۳۰ فقره ملک مسکونی و ۱۱۷۰ فقره ملک زراعی با مساحت ۱۱ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۸۶۹ مترمربع با مبلغ کارشناسی بیش از ۷۴۳ میلیارد ریال و به صورت رایگان به واجدین شرایط اهدا می‌شود؛.
 
فرماندار شهرستان مراوه تپه همچنین با اشاره برنامه سفر رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: درسفر یک روزه ایشان ضمن ادای احترام به شهدای این شهرستان و اهدای ۲۰۰۰سند مالکیت و بازدید از بیمارستان در حال احداث ۶۴ تختخوابی ، جلسه مشترک برای اجرایی شدن و امضاء تفاهمنامه محرومیت زدایی با حضور استاندار محترم برگزار خواهد شد.
امانگلدی ضمیر با اشاره تخصیص ۷۵۰ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی شهرستان مراوه تپه افزود ، امیدواریم که انشاءالله سفر اقای مهندس فتاح منشاء خیر و تحول این شهرستان مرزی گردد.

شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/خ