khabarnegar

فرمانده سپاه کلاله در جمع اهل رسانه این شهرستان گفت: نقش رسانه در گام دوم انقلاب این است که با خنثی سازی توطئه های دشمنان، ناامیدی و یاس را از جامعه دور کند.

به گزارش راه اترک به نقل از کلاله خبر، سرهنگ پاسدار محمود بیات در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان کلاله گفت: دشمن درصدد کمرنگ کردن امید در جامعه است تا با این واسطه شاهد جنگ اراده ها بر علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی افزود: نقش رسانه در گام دوم انقلاب، نقشی راهبردی است که باید تلاش شود در این راستا با خنثی سازی توطئه های دشمنان، ناامیدی و یاس را از جامعه دور شود.

فرمانده سپاه کلاله با بیان اینکه در حال حاضر دشمن بر علیه ایران جنگ ترکیبی اقتصادی، روانی و اخلال امنیتی به راه انداخته است، تصریح کرد: رسانه در گام دوم انقلاب وظیفه تبیین عظمت انقلاب، عظمت طی شده(مسیر انقلاب)، عظمت در اهداف انقلاب و عظمت ظرفیت های انقلاب را برعهده دارد.

حجت الاسلام عمارلو: قلم فرسایی خبرنگاران برای سازندگی باشد

حجت الاسلام عمارلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کلاله نیز گفت: ثمرات و تاثیرات قلم شاید امروز قابل لمس نباشد ولی این تاثیرگذاری به مرور زمان نمود پیدا می کند.

وی افزود: خبرنگار نباید برای خود قلم بزند؛ چرا که در این صورت تاثیرگذاری قلم وی از بین می رود و باید بداند در فردای قیامت در برابر این قلم زنی خود باید نزد خداوند متعال پاسخگو باشد.

حجت الاسلام عمارلو تاکید کرد: قلم فرسایی خبرنگاران باید در راستای سازندگی کشور و جامعه باشد.

انتهای پیام/