nobat

سامانه نوبت دهی ارتباط با مسئولین دادگستری استان فراهم شد.

به گزارش راه اترک، سایت روابط عمومی دادگستری کل استان گلستان از راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی ملاقات با مسئولین دادگستری کل استان گلستان خبر داد.

روابط عمومی دادگستری استان گلستان در این خصوص نوشت:«

سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان گفت : با راه اندازی این سامانه هم استانی ها می توانند برای روز ملاقات مردمی سه شنبه ها ،  به نشانی  https://dadgostari-gs.eadl.ir   مراجعه و با کلیک روی بخش سامانه نوبت دهی ، ثبت نام کنند .

حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی افزود:  برای صرفه جویی در مصرف کاغذ، هنگام مراجعه به دادگستری نیازی به ارائه رسید چاپی ثبت نام نیست و اعلام کد ملی و کد رهگیری کفایت می کند.

قاسمی وناجمی ، جلوگیری از معطلی افراد و فراهم کردن امکان پیگیری درخواست های مطرح شده با مسئولان قضایی از سوی مراجعان را  هدف از راه اندازی این سامانه در استان اعلام کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان گفت: در ملاقات مردمی امروز مشکلات حقوقی و قضایی 83 نفر  رسیدگی شد .

حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی افزود: در طول هفته نیز معاونان قضایی رئیس کل دادگستری، پاسخگوی مراجعان هستند و دستور قضایی لازم برای رسیدگی به آنها را صادر می کنند.

قاسمی وناجمی گفت: روسای دادگستری ها و دادستان های دیگر حوزه های قضایی استان نیز یک روز در هفته را،  برای ملاقات های مردمی تعیین کرده اند.

به گفته وی ، اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری ، رسیدگی مجدد به پرونده هایی که رای آن ها قطعی شده است ، درخواست مرخصی ، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان ، اعلام شکایت در حوزه ی حقوق شهروندی و درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده ها ، بیشترین خواسته های مردم در دیدار امروز با رئیس کل دادگستری و معاونان قضایی او بود .»

برای رفتن به بخش ثبت وقت ملاقات عمومی بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

nobat

انتهای پیام/ج