bisaz98

افتتاحیه تشکیلات سازمان دانش آموزی گلستان در سال جدید در شهرستان مرزی مراوه تپه برگزار شد.

به گزارش راه اترک به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گلستان، با حضور سید خلیل حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان، رئیس سازمان دانش آموزی گلستان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، مراسم افتتاحیه تشکیلات سازمان دانش آموزی استان گلستان در یکی از مدارس دوره دوم متوسطه این شهرستان برگزار گردید.

  معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در این مراسم گفت: تربیت صحیح توام با نشاط و شادابی در مدرسه باید براساس سند تحول بنیادین انجام شود تا جامعه ای سرشار از نشاط و تربیت اسلامی نمایان شود.

وی اظهار نمود: آموزش و پرورش به دنبال پرورش چندساحتی دانش آموزان می باشد تا در تمام جهات پرورشی، اجتماعی و ... به رشد و بالندگی برسند.

حاجیلی دوجی مدیر آموزش و پرورش مراوه تپه ضمن گرامیداشت روز ملی عشایری گفت: عشایر و دختران و پسران آنان مزین به صداقت، پاکی، سخت کوشی و موفقیت هستند در اجتماع نیز دارای جایگاه رفیع و با منزلت می باشند.

سلطانی رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان نیز بیان نمود: هدف فعالیت های گروه پیشتازان سازمان دانش آموزی توانمندسازی اعضا برای بهتر و باهم زیستن همراه با تقویت فعالیت های جمعی و گروهی است.

وی تصریح نمود: ما طبق سند تحول بنیادین  باید دانش آموزی با مسئولیت، قانون مند، مشارکت جو، دین مدار و مهربان برای زندگی بهتر آموزش داده و تربیت نماییم.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از آثار مهارت های دانش آموزان از رشته های خیاطی، ریسندگی، گل دوزی، هنرهای سنتی،گیاهان دارویی و ... برپا شده بود.

 

bisaz98