haghshenas

استاندار گلستان از دادگاهی شدن فرماندار سابق رامیان و تغییر یک فرماندار دیگر در استان خبر داد.

به گزارش راه اترک به نقل از مهر، استاندار با اشاره به اینکه تا انتخابات اسفندماه موج تغییر مدیران نخواهیم داشت، گفت: فرماندار جدید رامیان معرفی شده و فرماندار سابق به دلیل تخلفی در خصوص آرد تحویل مراجع قضایی شده است.

هادی حق شناس اظهار کرد: تغییر فرماندار رامیان از حدود ۳۰ تا ۳۵ روز قبل در دستور کار قرار داشت اما یکی از نهادهای نظارتی گزارش داد که تخلفی در خصوص آرد انجام شده و اجازه دهید فرآیند شناسایی کل مجموعه انجام شود.

وی افزود: هرچند تغییر در دستور کار بود اما صبر کردیم کار نهادهای نطارتی به پایان برسد؛ وقتی قوه قضاییه اقدام کرد ماهم جانشین معرفی کردیم و جابه‌جایی هایی دیگری در کل حوزه انجام دادیم.

استاندار گلستان ادامه داد: به طور قطع و یقین  اگر مدیران دیگری هم تخلف کنند با آن‌ها برخورد می‌شود حتی اگر آن‌ها را تازه منصوب کرده باشیم.

وی تاکید کرد: در مباحث مالی با هیچ کس تعارف نداریم و عهد اخوت هم نبسته‌ایم و با هر مدیری که خدای نکرده تخلف کند شدیداً برخورد می کنیم.

حق شناس با تاکید بر اینکه هر برخوردی باید متناسب با جرم باشد، تصریح کرد: فرماندار سابق رامیان هم‌اکنون تحویل مراجع قضایی شده است و کاری که ما می‌توانستیم انجام دهیم این بود که جانشین را با سرعت معرفی کنیم که انجام شد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: انتخاب سرپرست اداره کل سیاسی و چند معاون فرماندار انجام شده و تغییر یک فرماندار دیگر در دستور کار قرار دارد و با این تغییرات تا انتخابات اسفند ماه موج تغییر مدیران نخواهیم داشت به شرط اینکه مشکلی پیش نیاید؛ اما اگر مشکلی وجود داشته باشد یک روز تعلل نمی‌کنیم.

انتهای پیام/