tatilinist

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان از تعطیل نبودن مدارس شیفت عصر امروز در استان خبر داد.

به گزارش راه اترک، با توجه به شایع شدن بیماری آنفولانزا در استان ، کمیته سلامت استان گلستان با هدف پیشگیری ازشیوع آنفولانزا و تأمین سلامت دانش آموزان عزیز، تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس استان گلستان در همه ی مقاطع تحصیلی را از روز یک شنبه تا ظهر روز سه شنبه 19 آذرماه، تعطیل اعلام کرد.

ظهر امروز روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان اعلام کرد که مدارس در دو شیفت صبح و عصر چهارشنبه هم تعطیل هستند.

اما نوبت عصر روز سه شنبه مدارس بدون توضیح در خصوص فعال بودن تا تعطیلی باقی ماند.

در همین خصوص خبرنگار ما با مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان تماس گرفت و موضوع را پرسید.

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در این خصوص به خبرنگار راه اترک گفت: موضوع تهطیل کردن مدارس به دستور اداره کل نبوده و با تصویب کمیته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شده است.

وی در توضیح این مطلب گفت: به نا به مصوبه اولیه، مدارس تا پایان نوبت شیفت صبح روز سه شنبه تعطیل شده بودند و مدارس نوبت عصر امروز و مدارس در دو نوبت صبح و عصر روز چهارشنبه تعطیل نبودند، اما همین کمیته البته خیلی دیر، مصوب کرد که مدارس نوبت صبح و عصر روز چهارشنبه 20 آذرماه تعطیل شوند.

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: به نا بر این مدارس همه مقاطع تحصیلی در نوبت عصر امروز سه شنبه، باز می باشند.

انتهای پیام/جامی