kashiri

امام جمعه کلاله در نماز جمعه این هفته این شهر گفت: برخی ها مانند آقای لاریجانی و عارف بدانند، دیگر مردم آنها را نمی خواهند.

به گزارش راه اترک، حجت الاسلام کشیری، امام جمعه شهرستان کلاله در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز ثبت احوال به وضعیت بد طلاق در منطقه اشاره کرد و گفت: در هشت ماهه اول امسال آمار طلاق در منطقه بالای 100 مورد داشته ایم که این امر نیازمند توجه مردم و مسئولین است که درست انتخاب کنند.

حجت الاسلام کشیری همچنین به ازدواج با اتباع بیگانه و مشکلات آن نیز اشاره کرد و گفت: در صورت انجام حتما به شکل قانونی انجام شود.

امام جمعه کلاله در ادامه به موضوع انتخابات ورود کرد و گفت: ورود و ثبت نام برای کاندیداتوری برای همه ضرورت ندارد و کسانی که شرایطش را دارند ورود کنند.

وی اضافه کرد: کسانی که پرونده قضایی دارند و یا در گندم های آلوده نقش داشتند برای چه به انتخابات ورود می کنند؟
حجت الاسلام کشیری همچنین به موضوع پولهای کثیف در انتخابات هم اشاره کرد و گفت: برخی برای گرفتن وامهای 200 میلیونی به انتخابات ورود می کنند و بعضی هم برای گرفتن پول از سایر کاندیداها.

امام جمعه کلاله گفت: ما حرف خود را می زنیم چرا که در مقابل خون شهدا و مردم وظیفه داریم.

وی همچنین به موضوع سال نو مسیحی هم اشاره کرد و گفت: احترام به ادیان و پیامبران وظیفه ماست.

حجت الاسلام کشیری اضافه کرد، احترام به عقاید اهل سنت لازم است و در این زمینه طبق نظر مقام معظم رهبری توهین به اعتقدات اهل سنت حرام می باشد.

حجت الاسلام کشیری همچنین در خصوص ورود برخی از افراد مانند لاریجانی و عارف به عرصه انتخابات گفت: شما اگر کاری هم انجام دهید، از شما تشکر می کنیم ولی دیگر نیایید چرا که مردم دیگر شما را نمی خواهند.

وی اضافه کرد : این که 60 ملیون نفر از مردم بعد از 40 سال سبد معیشیتی بگیرند، توهین به مردم است و این که یک سندی 20 دقیقه ای تصویب شود، جای سوال است، آقایان لاریجانی و عارف، مردم دیگر شما را نمی خواهند.

شهرستان کلاله در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/رضا جامی